  • 1. Data: 2009-08-25 01:12:18
    Temat: Czym jest SMS i MMS?
    Od: "Strachu S." <s...@W...gazeta.pl>

    Czym jest SMS i MMS?
    Pytam w sensie możliwości obróbki wiadomości i możliwości używania wiadmości
    poza telefonem.
    Czy mając telefon z kartą pamięci, np. microSD mogę wiadomości sms i mms
    przechowywać na karcie?
    A nawet dalej idąc:
    Czy wiadmości sms i mms można "wyjąć" z telefonu i trzymać ja na komuterze?
    Czy takie wiadomości (o ile da się je eksportować do komutera) można nadal
    używać, tzn. czytać, przeglądać?
    Jakie programy są do tego potrzebne, czy wystarczy notatnik/word/inny prosty
    edytor tekstu czy potrzebne jest specjalne oprogramowanie?

    Pytam,bo telefon i karta sim mają jakieś ograniczenie, pomieszczą określoną
    liczbę wiadomości, np. karta sim abonamentowego PLUSA przyjmuje u mnie 20
    wiadomości, a TAK-TAK 25 sztuk, pojemność telefonu zaś to 250 sms/mmsów w
    róznych folderach i plikach.

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-08-25 05:20:47
    Temat: Re: Czym jest SMS i MMS?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Strachu S. pisze:
> [...]
    > wiadomości, a TAK-TAK 25 sztuk, pojemność telefonu zaś to 250 sms/mmsów w

    Mozna wyjac odpowiednim programem jako teskt lub multimedia w wypadku
    MMS. Ba niektore telefony pozwalaja odczytac SMSw telefonie za pomoca
    komend AT

  • 3. Data: 2009-08-25 06:49:57
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości, a TAK-TAK 25 sztuk, pojemność telefonu zaś to 250 sms/mmsów w

    Oczywiście że to jest możliwe i to od bardzo dawna, przynajmniej dla
    większości telefonów. Poszukaj odpowiedniego oprogramowania do swojego
    telefonu, które to załatwi.
    Word czy Notatnik owszem może pomóc, choć bardziej logicznym wydaje się
    używanie opcji dostępnych z programu narzędziowego obsługi telefonu.
    Najpierw musisz, jak sam nazwałeś "wyjąć" treść sms z telefonu. Owe
    "wyjęcie" to też zapisanie smsow w pliku standardowym (może być to np. txt,
    html, xls, czy doc). Milion lat temu do "wyjmowania" sms ze stareńkiej Nokii
    3510 używałem Oxygen Phone Menagera. Teraz w dobie windowsowych telefonów
    sprawa wydaje się chyba dużo prostsza..

  • 4. Data: 2009-08-25 14:19:11
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@W...gazeta.pl> napisał:
    > Czym jest SMS i MMS?
    > Pytam w sensie możliwosci obróbki wiadomosci i możliwosci używania
    > wiadmosci poza telefonem.

    Opis formatu (w postaci zjadliwej dla przecietnego czlowieka) znajdziesz
    tutaj:
    http://www.dreamfabric.com/sms/

  • 5. Data: 2009-08-25 14:56:42
    Od: Końrad(o) <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości

    > Opis formatu (w postaci zjadliwej dla przecietnego czlowieka) znajdziesz
    > tutaj:
    > http://www.dreamfabric.com/sms/

    powiedz proszę jeszcze w postaci przyswajalnej dla laika, jak te sms'y
    wydobyć z telefonu?

    mam pełnego sms'ów sagema my100x, nokię 6030 oraz teraz zapełnia mi się
    samsung c5212.

    jak <'powyjmować> te wiadmości by móc je mieć gdzieś w postaci "czytalnej"
    na twardym dysku?

  • 6. Data: 2009-08-25 15:01:11
    Od: Końrad(o) <n...@o...pl>

    Użytkownik "Końrad(o)" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > samsung c5212.
    > jak <'powyjmować> te wiadmości by móc je mieć gdzieś w postaci "czytalnej"

    jeśli będzie trzeba, to mogę nawet za owo <powyjmowanie> zapłacić kosztem
    wiadomości, wysyłając te smsy.
    tylko pytanie: dokąd je wysłać, bo na kolejny telefon to nie bardzo jest
    sens...

  • 7. Data: 2009-08-25 19:47:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Końrad(o)" napisał:

    > jeśli będzie trzeba, to mogę nawet za owo <powyjmowanie> zapłacić kosztem
    > wiadomości, wysyłając te smsy.

    Ściągnij sobie oprogramowanie do tych telefonów (dla Sagema będzie to pewnie
    Wellphone, dla Nokii Nokia PC Suite a dla Samsunga Samsung PC Studio -
    stosowne wersje sobie wygooglasz) i łacząć się via BT lub kabel ściągniesz
    te SMS-y z telefonu do tych programów.

    > tylko pytanie: dokąd je wysłać, bo na kolejny telefon to nie bardzo jest
    > sens...

    A rozważałeś opcję, żeby te SMS-y przeczytać i usunąć?
    Tylko nie pisz, że w tych stosach SMS-ów masz Niesłychanie Ważne Dane.

    JoteR

  • 8. Data: 2009-08-26 11:20:12
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

> [...]
    > wiadomości, wysyłając te smsy.
    > tylko pytanie: dokąd je wysłać, bo na kolejny telefon to nie bardzo jest

    Jakbyś przeczytał to co napisałem wyżej w tym wątku to byś nie zadawał
    pytania. Program nazywa się Oxygen Phone Menager
    Wybacz, jesli uprzedzę kolejne pytanie. Odpowiedź masz tu:
    http://www.programs.pl/program,581.html

    Krzysiek