  • 31. Data: 2010-03-25 22:41:14
    Temat: Re: Czym czyścić alufelgi po zimie ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Krzysztof 45 pisze:
    > I to nie wygląda kretyńsko, tylko normalnie inaczej :P

    O dwa piekła gorzej niż alu i o małe niebo lepiej niż gołe stalówki. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2010-03-25 22:58:24
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    > O dwa piekła gorzej niż alu i o małe niebo lepiej niż gołe stalówki. :P
    Chyba w P307 ;)
    Bo do mojej czarnej Omegi kombi takie fastrygi nie pasują :)
    --
    Krzysiek

  • 33. Data: 2010-03-25 23:31:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    http://42.pl/u/2cBJ

    --
    cokolwiek

  • 34. Data: 2010-03-26 06:52:26
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Krzysztof 45 wrote:
    > Tu masz full porad http://42.pl/u/2cq4
    > Weź pod uwagę że fegi są lakierowane, i można jakąś dziwną
    > domową chemią je oszpecić bez powrotnie.
    > A najlepszy sposób na czyste alusy to stalówki na zimę.

    Stalowych 18-tek chyba nie kupię. Zresztą nawet gdyby były, to bym nie kupił, bo
    brzydko auto będzie wyglądało. Zastanawiam się nad kompletem "zimowych" drugich
    felg.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 35. Data: 2010-03-26 08:51:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-26 06:52, *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Stalowych 18-tek chyba nie kupię. Zresztą nawet gdyby były, to bym nie
    > kupił, bo brzydko auto będzie wyglądało. Zastanawiam się nad kompletem
    > "zimowych" drugich felg.

    Sprawdź ET i rozstaw śrub - może będą pasowały oplowskie felgi
    strukturalne - z odpowiednim kołpakiem wyglądają jak aluski :)
    http://www.tomiicars.com.pl/popup.php?oferta/3686.jp

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 36. Data: 2010-03-26 09:52:29
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Mirek Ptak wrote:
> [...]
    >>
    > Sprawdź ET i rozstaw śrub - może będą pasowały oplowskie felgi
    > strukturalne - z odpowiednim kołpakiem wyglądają jak aluski :)

    Całkiem niczego sobie ! Nawet bez kołpaków ujdą.

  • 37. Data: 2010-03-26 10:43:10
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 24 Mar, 09:21, "Katanka" <k...@i...pl> wrote:
    > Okropnie są żółte po zimie! Próbowałem tradycyjnego mycia + szorowania szczotką
    > z detergentem i dupa :) Namęczyłem się godzinę z jedną, a i tak nie ma dobrego
    > efektu. Jest jakiś magiczny środek, aby ten żółty nalot usunąć?
    >
    > --

    Nie będę odkrywczy :) coś poniżej 10zł mycie felkg (jakimś kwasem :))
    w myjni ręcznej.
    Felgi wyglądają pięknie.
    Z tym, że moje nie wyglądają źle po zimie, tylko z powodu ostrego
    hamowania i nowych klocków :)

    Pzdr.

  • 38. Data: 2010-03-26 21:43:13
    Od: MaćkuPićku <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-25 21:48, Krzysztof 45 pisze:
    > Dobre :) Ja mam takie zdanie o stalówkach z kołpakami, plus
    > kretyński wyraz twarzy właściciela jak widzi jak go kołpak
    > wyprzedza, lub kretyński wyraz twarzy rano z krzykiem na
    > ustach ku..a zajeb..i mi kołpaki :)

    dużo tracę mając kołpaki przytwierdzone śrubami do felg :)
    W sensie oryginalne ...

    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 39. Data: 2010-03-26 23:35:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    MaćkuPićku napisał(a):
    > dużo tracę mając kołpaki przytwierdzone śrubami do felg
    > :) W sensie oryginalne ...
    Też kiedyś takie miałem, ale większość swego żywota
    przeleżały w kanciapie :)
    --
    Krzysiek