  • 21. Data: 2010-03-24 23:13:39
    Temat: Re: Czym czyścić alufelgi po zimie ?
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 22. Data: 2010-03-25 08:05:06
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

  • 23. Data: 2010-03-25 09:13:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jeden pies.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-25 11:30:39
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    On 24 Mar, 10:26, Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:
    [...]
    > A najlepszy sposób na czyste alusy to stalówki na zimę.

    Nieprawda
    Najlepszym sposobem jest drugi zestaw alu na zimę
    Kalkulowałem felga stalowa + kołpak kosztuje prawie tyle ile felga
    aluminiowa (oczywiście nie oryginał)
    do tego dochodzi ryzyko utraty kołpaków "ciemną nocą" - bez sensu

    Darek S-ki

  • 25. Data: 2010-03-25 15:00:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Darek S-ki napisał(a):
> [...]
    > aluminiowa (oczywiście nie oryginał)
    > do tego dochodzi ryzyko utraty kołpaków "ciemną nocą" - bez sensu
    Po jaką cholerę Ci kołpaki?
    > --
    Do poprawy
    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2010-03-25 20:20:53
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Krzysztof 45" wrote:
    > Po jaką cholerę Ci kołpaki?

    Pewnie po to, żeby przez 5 miesięcy auto nie wyglądało kretyńsko
    na czarnych stalówach.

    Ja jestem również za opcją "drugi komplet alu na zimę".

    Obliczałem sobie ile by mnie kosztowały stalówki 16" + oryg kołpaki
    16" (tesco shit wygląda debilnie, więc odpada)+ opony zimowe - nie
    warto... :-) Szczególnie, że leżały mi oryginalne alu 16" bez opon, bo
    na lato i tak mam osobny komplet kół. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 27. Data: 2010-03-25 20:21:55
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
    > Jeden pies.

    Solanka nie szczeka, solanka żre po cichu...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 28. Data: 2010-03-25 21:48:30
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    .Peeter napisał(a):
    > Pewnie po to, żeby przez 5 miesięcy auto nie wyglądało kretyńsko
    > na czarnych stalówach.
    Dobre :) Ja mam takie zdanie o stalówkach z kołpakami, plus
    kretyński wyraz twarzy właściciela jak widzi jak go kołpak
    wyprzedza, lub kretyński wyraz twarzy rano z krzykiem na
    ustach ku..a zajeb..i mi kołpaki :)
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-03-25 22:03:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Krzysztof 45 pisze:
    > Dobre :) Ja mam takie zdanie o stalówkach z kołpakami, plus
    > kretyński wyraz twarzy właściciela jak widzi jak go kołpak
    > wyprzedza, lub kretyński wyraz twarzy rano z krzykiem na
    > ustach ku..a zajeb..i mi kołpaki :)

    Bo kołpaki to się kupuje z gatunku tych tanich (można wybrać stonowane,
    nie odpustowe) i przytwierdza trytytkami. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2010-03-25 22:16:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
    > Bo kołpaki to się kupuje z gatunku tych tanich (można wybrać stonowane,
    > nie odpustowe) i przytwierdza trytytkami. :P
    I to nie wygląda kretyńsko, tylko normalnie inaczej :P
    --
    Krzysiek