  • 11. Data: 2010-03-24 11:18:15
    Temat: Re: Czym czyścić alufelgi po zimie ?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    bratPit[pr] wrote:

    > chemią przeznaczoną do tego celu, np Forlega,

    To jest do felg nielakierowanych, a czym czyśic te pokryte lakierem ?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 12. Data: 2010-03-24 11:21:11
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 24 Mar, 11:07, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:
    > Powiedz, ze zartujesz?

    Używałem go z powodzeniem do chromowanych zderzaków w garbusie.

    --
    Gom

  • 13. Data: 2010-03-24 11:21:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Okropnie są żółte po zimie!

    Naucz psa sikać na klombik...

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-03-24 11:23:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    BaX wrote:

    > W/g
    > mnie najlepsza chemia do czyszczenia felg tylko trzeba uwa?aae bo jest
    > dosyae 'agresywna' je?eli chodzi o dzia?anie wiec nie polecam psikaae po
    > rekach i lakierze.

    A można sobie golnąć?

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-03-24 11:39:37
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > To jest do felg nielakierowanych, a czym czyśic te pokryte lakierem ?

    tak piszą aczkolwiek Forlegą czyściłem też lakierowane felgi i nic im się
    nie działo,
    dla spokoju ducha kup coś zatem z renomowanych firm jak Sonax czy Turtle Wax
    i będzie OK,
    w sklepach jest tego bez liku,
    brat

  • 16. Data: 2010-03-24 11:44:19
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > Naucz psa sikać na klombik...

    Nie mam psa :)

  • 17. Data: 2010-03-24 12:10:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Nie mam psa :)

    To zrób kotu bardziej poziomą kuwetę...

    --
    cokolwiek

  • 18. Data: 2010-03-24 13:22:18
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > To zrób kotu bardziej poziomą kuwetę...

    Nie mam kota :)

  • 19. Data: 2010-03-24 15:18:37
    Temat: Re: Czym czy?cia alufelgi po zimie ?
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    > A można sobie golnąć?

    raz można, w składzie ma zasadniczo same roztwory kwasów :)
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 20. Data: 2010-03-24 15:58:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A można sobie golnąć?

    Można sobie nawe w oczy nalać, jaki będzie zobaczysz, albo i nie. :)