  • 1. Data: 2012-09-27 10:38:46
    Temat: Czyja wina?
    Od: AZ <a...@g...com>

    http://www.supernaturalufo.com/newsimages/seagull-tt
    .jpg

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-09-27 10:45:19
    Temat: Re: Czyja wina?
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    news:k413al$l83$3@node2.news.atman.pl...
    > http://www.supernaturalufo.com/newsimages/seagull-tt
    .jpg

    Obu, jakby jechali na KHI nic by sie nie stalo.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 3. Data: 2012-09-27 14:06:17
    Od: "TasmaN" <tasman[@]gsxf[.]pl>

    > http://www.supernaturalufo.com/newsimages/seagull-tt
    .jpg

    no ewidentna wina golebia (czy co to to tam jest)... :)
    wylecial z podporzadkowanej. I to w dodatkou bez kasku!

    --
    TasmaN

  • 4. Data: 2012-09-28 19:33:29
    Od: amos <g...@g...com>

    On Sep 27, 10:38 am, AZ <a...@g...com> wrote:
    > http://www.supernaturalufo.com/newsimages/seagull-tt
    .jpg

    W sumie wyglada zabawnie, jednak nikomu ni zycze. Mialem okazje
    przyjac golebia na klate przy 80-90 km/h. Mimo grubej skorzanej kurtki
    i sporej warstwy odziezy siniak na cala klatke piersiowa. Akcja w
    srodku miasta.

    --
    zdrowka
    amos

  • 5. Data: 2012-09-28 20:22:50
    Temat: Odp: Czyja wina?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Uzytkownik "amos" czyli nimos wymaganego minimum:

    > Mialem okazje
    > przyjac golebia na klate przy 80-90 km/h. Mimo grubej skorzanej kurtki
    > i sporej warstwy odziezy siniak na cala klatke piersiowa.

    A kurtke i odziez udalo ci sie kupic czy szyles na zamówienie? Bo ja kiedys
    przelecialem wszystkie Wójciki, ale nic nie wybralem bo asortyment zaczynal
    sie od metr trzydziesci;-(((((((((((((

    zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2012-10-01 21:06:56
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 28 września 2012 20:22:52 UTC+2 użytkownik Johnny napisał:

    > A kurtke i odziez udalo ci sie kupic czy szyles na zamówienie? Bo ja kiedys
    >
    > przelecialem wszystkie Wójciki, ale nic nie wybralem bo asortyment zaczynal
    >
    > sie od metr trzydziesci;-(((((((((((((

    Mialem fart, dostalem na metr dziesiec, choc nogawki musialem podwijac....
    :)
    --
    amos