  • Data: 2017-05-17 15:42:41
    Temat: Re: Czyja by była wina ? art. 4 PoRD.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2017 o 14:40, p...@g...com pisze:
    > Te "po zawodach" to jeszcze musisz udowodnić w sądzie a przypomnijmy że
    wyprzedzanie w miejscu niedozwolonym masz już przyklepane, wystarczy ze kierujący
    którego wyprzedzales zezna na korzyść skręcającego bo np nie lubi wariatów drogowych
    i już jesteś w czarnej dupie :-)

    Myślę, że po pierwsze to rozważamy co się stało a nie co kto "zezna" bo
    kogoś nie lubi. A po drugie to chyba obaj uważamy, że jak przyjdzie do
    sądów a nie drogówki, to się okaże, że właśnie wyprzedzający ciężarówkę
    w miejscu niedozwolonym będzie w dupie (co innego, gdyby wyjeżdzający z
    podporządkowanej był go w stanie zauważyć - wtedy byliby pewnie
    solidarnie w dupie)

    > wyprzedzanie w takich miejscach to zwiększanie prawdopodobieństwa wylądowania w
    kostnicy ale kto ułomnemu zabroni ?

    Ja bym zabronił. Problem w tym, że niekoniecznie sam w tej kostnicy
    wyląduje a i zabić kogoś też żadna przyjemność. A poza tym kto z nas nie
    popełnia błędów na drodze? Nie powinno być za to automatycznie kary
    śmierci;)

    Shrek