  • Data: 2010-06-29 00:02:15
    Temat: Re: Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl> napisał w wiadomości
    news:i09bo5$dhv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    może
    > jestem dziwny.
    >
    > Nie kieruję się wolą zemsty, bo nie o to chodzi. Chciałbym po prostu,aby
    > człowiek już więcej w ten sposób nie postąpił, gdyż następnym razem może
    się
    > to skończyć tragicznie.
    >
    > Linia ciągła + obszar wyłączony to dla mnie świętość. Jak widać, nie dla
    > wszystkich.
    >
    > Mam zapisanych wiele sytuacji, gdy kierujący stwarza zagrożenie,ale nie
    > zamierzam bawić się w donosiciela i z każdą bzdurą biegać na Policję.
    Prawo
    > jazdy mam od 15 lat i muszę przyznać, że miałem szczęście nie spotkać
    > dotychczas takiego "geniusza",a "trochę" przejechałem.
    >
    > Nie jestem wyznawcą biegania z każdym materiałem na Policję i bawienia sie
    > "ormowca" - jak czynią to niektórzy, a stosując zapis video ponad rok,
    > dopiero pierwszy raz się zastanawiam, czy tak zrobić (a wiele widziałem) i
    ,
    > czy przede wszystkim Waszym zdaniem ma to sens. Gdzie to zgłosić - do
    Wydz.
    > Ruchu KMP ?
    >

    > Dziękuję za Wasze rady.

    Zgłaszać, czy nie - to decyzja związana z poddaniem się procedurom.
    Oprócz tego zawsze możesz wrzucić takie nagranie na
    http://www.jakjedziesz.pl/
    Ja tak robię, a rejestrację też mam włączoną nonstop - próbowałem bawić się
    kamerką którą musiałem włączać ręcznie - w trasie pewnie w miarę się
    sprawdza, ale w mieście słabo - często zauważam, że ktoś przede mną postąpił
    właśnie jak idiota - nie miał bym szans zarejestrować tego włączjąc kamerkę
    ręcznie.