    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy wzmacniacz-repeater-wifi rozwiąże mój problem?
    Date: Wed, 4 Jul 2018 20:26:45 +0200

    W dniu 2018-07-04 o 17:06, Jacek pisze:

    > Ja chciałem tak podłączyć internet do domu babci (60 metrów).
    > 60 metrów to znacznie mniej, niż 125. Po postawieniu repeatera w oknie u
    > babci sygnał był, ale transmisja była żałosna. W końcu postawiłem
    > repeater w altanie, która stoi w połowie drogi i to załatwia sprawę.
    > Masz pomiędzy budynkami jak postawić repeater?
    > Jak nie to spróbuj puścić siecią energetyczną.
    > Jacek

    60 metrów bez powodzenia?
    Na antenie sektorowej (która nie bardzo nadaje się do tych celów) z
    jednej strony i Yadze z drugiej strony kładłem na blisko kilometr. I nie
    był to most, tylko po drugiej stronie był zwykły AP Client. A wszystko
    na zwykłych, "cywilnych" i-Tecach. Nie była to nawet Motorola ani Symbol.

    Może coś Ci przysłaniało w strefie Fresnela? Sama widoczność anten w
    linii nie wystarczy. Albo miałeś odbicie zwrotne sygnału i interferencje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam