eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy wszystkie przerwania zewnętrzne w ATmega128 reagują na zbocza ?Re: Czy wszystkie przerwania zewnętrzne w ATmega128 reagują na zbocza ?
    From: "Szumek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy wszystkie przerwania zewnętrzne w ATmega128 reagują na zbocza ?
    Date: Wed, 18 Nov 2009 20:20:56 +0100

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:he14s4$ov7$1@inews.gazeta.pl...

    > ATMEGA8?? A jak?? Mógłbyś to rozwinąć?? ATMEGA88 - OK, ma PCINT, ale 8
    > chyba nie...
    >
    > Pozdrawiam
    > Konop

    witam
    całe zamieszanie wzięło się z tego że wzorowałem się na projekcie na starym
    90s2314 tak jak np tu
    http://www.mcselec.com/index.php?option=com_content&
    task=view&id=79&Itemid=57
    który to miał przerwanie na:
    zbocze narastające lub zbocze opadające
    nie miał natomiast na zmianę
    teraz atmega8 ma właśnie przerwania na zmianę stanu
    czyli wystaczą mi tyko 2 końcówki do mojego zastosowania

    robię odczyt połozenia wału na
    dekoderze kwadraturowym reagującym na wszystkie 4 zbocza
    pozdrawiam