  • Data: 2010-03-15 08:32:36
    Temat: Re: Czy warto pojechać do Skandynawii?
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szauek pisze:
    > Użytkownik "KLOSZ" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Daj lepiej namiar na tego Szweda od wyborowej, bo na lipiec potrzebny :-)
    >
    > szauek

    Kontaktu typu tel. do niego zadnego nie mam. Ot jedziesz do Alvastry,
    wbijasz sie pod ruiny (spoko, spoko, jest normalnie wjazd i widac je z
    daleka, bo to nie byle dwa kamyczki, tylko pol kosciola stoi). Obok ruin
    (w zasadzie gosc ma te ruiny na swoim podworku) jest domek, obok niego
    mala hytte. Pukasz do domku, zagadujesz z angielskogadajacym Szwedem czy
    daloby sie przenocowac w domku albo pod namiotem, bo w podrozy noc Cie
    zastala itd. Oczywiscie mowisz mu, ze gotow jestes zaplacic. Jak on
    zaczyna do Ciebie milo to zza parkanu wyciagasz flaszeczke i juz jestes
    w domku ;). Jak bylismy tam przelotem w wakacje z rzonom, to nie bylo
    mowy o jakimkolwiek placeniu. Wzruszeni tym udostepnieniem domku nie
    korzystalismy nawet z jego poscieli tylko kimnelismy sie na podlodze
    tego domku we wlasnych psichworkach ;).

    Tyle.

    Jak sobie spojrzysz tu:
    http://tnij.org/alvastra

    (link oryginalny:
    www.raa.se/cms/en/places_to_visit/our_historical_sit
    es/alvastra_monestary.html)

    to na pierwszym zdjeciu od gory po prawej stronie widac na lewo od ruin
    mala chalupke tego goscia, ktory sie opiekuje ruinami.

    Zdrowko
    KLOSZ