-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-m
ail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
Date: Thu, 14 Aug 2014 14:05:01 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 19
Message-ID: <lsi8ld$2cnh$1@news2.ipartners.pl>
References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1408017901 78577 157.25.157.219 (14 Aug 2014 12:05:01
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 14 Aug 2014 12:05:01 GMT
In-Reply-To: <lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541652
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-25 18:58, Dykus pisze:
> O właśnie - a dlaczego "wręcz przeciwnie"? Co konkretnie zyskujemy?
Nie odpowiem ci konkretnie, ale co tam; podzielę się takimi oto intuicjami.
1) są elementy mechaniczne, których położenie jest związane z aktualnym obciążeniem
silnika.
Jakieś zaworki, dźwignie itp. One są przewidziane do pracy w pełnym zakresie mocy.
Jeśli silnik jest
długotrwale użytkowany w małym podzakresie, może się zdarzyć, że element zasyfi się
tam, gdzie mechanicznie
nie pracuje. I np. jakaś klapka nie będzie się chciała mocniej uchylić, zaworek
otworzyć do końca, albo
nie będą pracowały płynnie, itp.
2) elementy przez które coś przepływa (powietrza, spaliny, olej, paliw), w których
długotrwałe niewielkie
przepływy, dalekie od znamionowych, mogą sprzyjać osadzaniu się zanieczyszczeń,
zamulaniu. Intiucja
podpowiada, że czasem dobrze jest układ trochę "przedmuchać"/"udrożnić". Jak rurę w
zlewie :)
3) nagar w głowicy, na tłokach, gadają, że szkodliwy, gadają, że wypala się przy
większym obciżążeniu
Ok. Już można się śmiać :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS