  • 21. Data: 2009-02-18 17:59:48
    Temat: Re: Czy warto kupić oscyloskop UNI-T?
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Artur M. Piwko wrote:
    > A w którym miejscu masz tam coś do lutowania? Płytkę kupujesz gotową.

    OK, zerknę.

  • 22. Data: 2009-02-18 18:03:35
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Sebastian Bialy pisze:

    > Zejdę do 700zł za I2C/SPI/UART.
    Hehe chyba nie zrozumiałeś, zejdz do 7000 to może coś się znajdzie.
    Sam chętnie bym jakiegoś rigola kupił, co by mi uart/i2c/spi debugował
    na żywo i równoczesnie robił za oscyloskop i jeszcze najlepiej przenośny...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 23. Data: 2009-02-18 18:33:38
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    BartekK wrote:
    > Sam chętnie bym jakiegoś rigola kupił, co by mi uart/i2c/spi debugował
    > na żywo i równoczesnie robił za oscyloskop i jeszcze najlepiej przenośny...

    Nie rozumiesz. ja rozważam również zakup tańszego oscy oraz osobno
    analizatora. Znalazłem taki analizator (tyko) za 700zł który na
    komputerze zebuguje te magistrale szeregowe.

    Wychodzi:

    a) oscy + analziator = 2kzł

    b) rigol z analizatorem = 2kzł.

    W pierwszym wypadku mam debugowanie magistrali ale jednocześnie
    nieprzenośność.

  • 24. Data: 2009-02-18 20:30:17
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Sebastian Bialy pisze:
> [...]
    > a) oscy + analziator = 2kzł
    > b) rigol z analizatorem = 2kzł.
    > W pierwszym wypadku mam debugowanie magistrali ale jednocześnie
    Aha, teraz rozumiem lepiej. To może podziel się linkami (chyba że o ten
    za $100 chodziło?). Ale tak czy inaczej piękno jest właśnie w tym, że
    widzisz równocześnie transmisje (najlepiej dekodowana - by móc wyzwolić
    oscyloskop np przy konkretnym znaku lub dostępie do konkretnego adresu)
    i równocześnie jakieś przebiegi analogowe (np zasilanie) i widać wtedy
    dlaczemu w danym momencie jest przekłamanie...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 25. Data: 2009-02-18 21:10:05
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Sebastian Bialy wrote:

    > Ale ja mówie o oglądaniu 3-4 na raz ;) Pytam tak usilnie żeby się
    > dowiedziec, czy oscyloskopy z analizatorem za te pieniądze mają funkcję
    > dekodowania protokołów,

    Do analizy przebiegow szeregowych nie potrzebujesz analizatora. Moj
    oscylek ma taka opcje i nie ma zadnych przystawek typu analizator
    logiczny. Nie pytaj tylko o cene tej opcji (u mnie jest, a raczej bylo
    demo - chcialbym miec 'full' ale nie potrafie uzasadnic tak duzego wydatku).

    --
    Jerry1111

  • 26. Data: 2009-02-18 21:10:39
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    Sebastian Bialy pisze:

    > Nie rozumiesz. ja rozważam również zakup tańszego oscy oraz osobno
    > analizatora. Znalazłem taki analizator (tyko) za 700zł który na
    > komputerze zebuguje te magistrale szeregowe.

    Tutaj jest analizator, który dekoduje SPI, I2C, UART, 1-WIRE (próbkowanie 8MHz) oraz
    oscyloskop w
    jednym (próbkowanie w trybie oscyloskopu tylko 200kHz):
    http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=6
    0&products_id=123
    może jeszcze pełnić role generatora, rejestratora i analizatora widma.

  • 27. Data: 2009-02-18 21:24:12
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>

    Elektrolot wrote:
    > http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=6
    0&products_id=123

    Pecetowe wynalazki odpadają, muszę mieć autonomiczny.