  • 21. Data: 2019-11-28 19:53:15
    Temat: Re: Czy w strefie ruchu sa skrzyzowania?
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5de01152$0$17353$65785112@news.neostrada.pl...

    > W jakim przypadku i fragmencie oznakowane (poziomo zebra + pionowo znakiem
    > D-6) przejście dla pieszych jest przejściem, a w jakim
    > jest elementem (obszarem) skrzyżowania, przy którym jest to przejście?

    Oznakowane przejście zawsze jest przejściem.

    Jeszcze nie widziałem takiego przejścia, które byłoby
    niedaleko skrzyżowania i nie wchodziło w sklad skrzyżowania,
    ale teoretycznie jest to mozliwe, że będzie poza skrzyżowaniem.

    W PoRD jest definicja skrzyżowania i na tej podstawie
    określisz położenie przejścia które cię interesuje.

  • 22. Data: 2019-11-28 20:06:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 19:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > W jakim przypadku i fragmencie oznakowane (poziomo zebra + pionowo
    > znakiem D-6) przejście dla pieszych jest przejściem, a w jakim jest
    > elementem (obszarem) skrzyżowania, przy którym jest to przejście?

    Nie ma to znaczenia. Przejścia nie stanowią większości dróg. Podobnie
    jak inne fragmenty, na których nie wolno się zatrzymywać na zasadzie
    przepisów ogólnych. CBDO.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2019-11-28 20:17:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jaka logika jest w tym zdaniu??

    -----

  • 24. Data: 2019-11-28 20:20:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 20:17, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jaka logika jest w tym zdaniu??

    Napiszę prościej - większość czarnego nie jest pomalowana w duże białe
    pasy. Teraz łapiesz?

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2019-11-28 21:38:03
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bzdura, wpadnij np. na wiadukt przy Cmentarzu Wojskowym i popatrz z góry.
    Można dwa razy zarobić: na zbudowaniu kilku hektarów niepotrzebnego asfaltu i na
    rozprowadzeniu kilku wagonów farby.
    Czysty zysk dla obydwu szwagrów.
    Co prawda nic nie przebije wybudowania niegdyś trzypasmowej Maczka, po czym
    zburzenia, zaorania i zasiania trawy na jednym z trzech
    pasów.

    -----

  • 26. Data: 2019-11-28 22:13:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 21:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bzdura, wpadnij np. na wiadukt przy Cmentarzu Wojskowym i popatrz z góry.

    Widzę, że nie rozumiesz. Większość dróg nie jest powierzchnią
    autostrady, wiaduktu tunelu, przejścia dla pieszych itp - można na nich
    parkować do woli.

    > Co prawda nic nie przebije wybudowania niegdyś trzypasmowej Maczka, po
    > czym zburzenia, zaorania i zasiania trawy na jednym z trzech pasów.

    He - w DC?

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2019-11-28 22:28:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie zaczaiłeś, że kiedyś (2001) Maczka na zachód od trasy była trzypasmowa?
    Był skręt w lewo, ale że jak to u nas kapelindry robiły co chwila bęcki, to
    zlikwidowali nie tylko skręt ale i cały jeden lewy pas.
    Zwinęli asfalt, podbudowę, i trawę zasiali, Miś w pełnej odsłonie.

    -----

  • 28. Data: 2019-11-28 22:34:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 22:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie zaczaiłeś, że kiedyś (2001) Maczka na zachód od trasy była trzypasmowa?

    Nie.

    > Był skręt w lewo, ale że jak to u nas kapelindry robiły co chwila bęcki,

    To była cała czy pas do skrętu? Bo teraz też są trzy pasy na
    skrzyżowaniu z Powstańców i eską.

    > to zlikwidowali nie tylko skręt ale i cały jeden lewy pas.
    > Zwinęli asfalt, podbudowę, i trawę zasiali, Miś w pełnej odsłonie.
    Nie wiem gdzie te trzy pasy były, ale jedyny odcinek gdzie miałoby to
    sens to między Rudnickiego a eską w stronę centrum.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2019-11-29 13:37:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Nov 2019 16:42:08 +0100, w
    <5ddfead0$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    [ ciach ]

    Widzę dostałeś po dupie za nieuctwo to pojawiają się nowe wersje...

  • 30. Data: 2019-11-29 14:44:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Był osobny trzeci pas, kończący się skrętem w lewo tam, gdzie teraz myjnia (skręt
    zlikwidowali, bo ekrany zasłaniały jadących na
    wschód i były bęcki).
    Mogli ten lewy trzeci pas przedłużyć o jakieś 50 metrów do połączenia z trzecim pasem
    przed następnym skrzyżowaniem.
    Woleli wyburzyć młotami 300 metrów nówki sztuki drogi.
    P0 właśnie.

    ---