  • 11. Data: 2019-11-28 15:18:06
    Temat: Re: Czy w strefie ruchu sa skrzyzowania?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Nov 2019 12:55:04 +0100, w
    <5ddfb649$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Przez lata osiedlowa uliczka miala tablice "droga wewnetrzna".
    > A teraz zmienili na "droga pod zarzadem Spoldzielni ..."

    Tak, to to samo.
    Pod zarządem spółdzielni mogą być tylko drogi wewnętrzne.
    Powinno być co prawda dla jasności "droga wewnętrzna pod zarządem itp.".

    > No i dojezdzajac ulica publiczna do skrzyzowania z taka droga po
    > prawej stronie - trzeba ustepowac wyjezdzajacym z niej, czy to oni
    > ustepuja pierwszenstwa ?

    Chyba oczywiste co trzeba zrobić.

  • 12. Data: 2019-11-28 16:42:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dodatkowo z trzech stron tego skrzyżowania są przejścia dla pieszych wyznaczone
    oznakowaniem pionowym i poziomym (zebry), czwarte
    przejście nieoznakowane (za to wyjazd z garaży, ale nie bezpośrednio. lecz długim
    łącznikiem).
    Gościówa zaparkowała poniżej 10 metrów (od wewnątrz skrzyżowania, na rogu się
    przykleiła) od dwóch z tych trzech przejść dla
    pieszych
    Przed maską miała ze 3-4 metry, za kufrem podobnie ze 3-4 metry.
    Oprócz art. 49 ust. 1 prawa o ruchu drogowym zachodzi też art. 90 kodeksu wykroczeń
    (utrudnianie ruchu).

    -----
    > No żesz qrwa krzyżują się dwie drogi osiedlowe pod kątem prostym, skrzyżowanie jak
    ta lala, a oni mi że nie ma i że niczego nie
    > mogą.
    > Konkretnie chodziło o postój gościówy na skrzyżowaniu właśnie, nie mogą
    interweniować i koniec.

  • 13. Data: 2019-11-28 16:43:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Radek, jesteś cwelem od dziecka czy dopiero pod celą Cię wzięli na sucho?

    -----

  • 14. Data: 2019-11-28 17:03:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 12:35, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > No ale napisał, że to "strefa ruchu" czyli:

    Gdzie napisał?

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2019-11-28 17:03:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 09:48, collie pisze:

    > Parkowanie na drodze osiedlowej jest zabronione
    > tylko w przypadku znaków zakazu.

    Zasadniczo jest tak na większości dróg;)

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-11-28 17:09:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli można parkować np. na pasach (przejściu dla pieszych) mimo oznakowania
    poziomego i pionowego???

    -----

  • 17. Data: 2019-11-28 17:55:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 17:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli można parkować np. na pasach (przejściu dla pieszych) mimo
    > oznakowania poziomego i pionowego???

    Jak przeczytasz co wyciąłeś, to zrozumiesz (hint - przejścia nie
    syanowią większości dróg - uprzedzając pytania autostrady, tunele, mosty
    i wiadukty również).

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-11-28 19:26:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W jakim przypadku i fragmencie oznakowane (poziomo zebra + pionowo znakiem D-6)
    przejście dla pieszych jest przejściem, a w jakim
    jest elementem (obszarem) skrzyżowania, przy którym jest to przejście?

    -----

  • 19. Data: 2019-11-28 19:45:00
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    ąćęłńóśźż w

    > Radek, jesteś cwelem od dziecka czy dopiero pod celą Cię wzięli na sucho?

    Prosze ącki, twoje doświadczenia cwela spod celi to nie ta grupa, nie
    kontynuuj, no chyba, że cie dupa swędzi...

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2019-11-28 19:52:19
    Od: s...@g...com

    On Thursday, 28 November 2019 09:42:11 UTC-6, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    (utrudnianie ruchu).

    > -----
    jak ta lala, a oni mi że nie ma i że niczego nie

    Masz papier, zrob zadyme na wykopie.
    Bo ewidentnie leca w kulki w tej strazy.
    Jak sie na wykopie zadyma zrobi to skrobnij do miejscowej gazety.

    Napisz ze jak tam dojdzie do wypadku to bardzo chetnie bedziesz swiadkiem zaniechan
    ze strony strasznikow.

    Trzymam kciuki. Szczerze.