    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 11 Dec 2023 06:18:24 -0800 (PST)
    <uk7kp1$soba$1@dont-email.me> <uk7n83$3hjr2$1@paganini.bofh.team>
    <3...@g...com>
    <uk9m95$qkj$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <uk9uqb$3ak$2$Janusz@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <uka4b5$9n$1$grzegorz@news.chmurka.net> <ukd5vd$13tba$1@news.icm.edu.pl>
    <ukeror$i87$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ukga41$1ee18$2@news.icm.edu.pl>
    <6...@h...invalid>
    <ukq722$30url$3@news.icm.edu.pl>
    <b...@h...invalid>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ul6vci$ndpv$3@news.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday 11 December 2023 at 14:35:10 UTC+1, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Lepiej, ale nie o taki filtr chodziło. Jak ktoś chce wyciąć *wszystko* z
    > Google Groups, to zamiast kombinować z nazwami serwerów w Patch, łatwiej
    > i pewniej filtrować po "User-Agent: G2/1.0" -- tu żadnych pomyłek filtra
    > nie należy się spodziewać. Sam tak zresztą od lat robię -- tnę googla
    > dużym ujemnym scorem, ale kilku nieidiotów piszących stamtąd odplonkowuję
    > taką samą dodatnią punktacją. To rozwiązanie niemal idealne, żaden spam
    > czy inne śmieci nigdy mi się nie wciskają.
    >
    > Wyżej pokazałem jak odcedzić niełacińskie wiadomości. To powinno być
> [...]

    Po co ględzić 100 razy to samo.

    Google Groups nie generują spamu reklamowego, bo są zabezpieczonbe przez Captcha
    i roboty reklamowe są wycięte, a Captcha opóźnia Zenkom wysyłanie spamu i 1000 spamu
    nigdy nie wyślą, choćby się zesr.....

    Spam produkują serwery usenetowe, których admini dostają za to kasę i te serwery
    należy wyciąć, odciąć trwale od usenetu i odciąć od internetu, bo mają adresy IP,
    czyli operator telekomunikacyjny jest znany.

    Zasada jest Reject Reject Reject

    Czyli identyfikacja ręczna spamu,
    poznanie źródła
    i odcięcie generatora spamu od usenetu i od Internetu

    Czyli działania proaktywne, skuteczne a nie żadne filtrowanie, które zawsze jest
    wadliwe.

    Po prostu nie wpuszcza się do domu bandyty,
    a nie wpuszcza każdego i dopiero w domu sprawdza, czy to bandyta

    Nawet jak się wytnie 50 czy 100 serwerów usenetowych na świecie i odetnie od
    internetu,
    to nie jest to żaden wysiłek, ani szkoda dla nikogo.

    Spam reklamowy, miliony tego spamu dziennie, po prostu nie będzie trafiał do Google
    Groups,
    które nie kasują za rozsyłanie spamu reklamowego, w przeciwieństwie od adminów
    serwerów usenetowych, którzy z tego nieźle żyją i wyrywają potężną kasę za
    popełnianie przestępstwa internetowego, czyli działają jak paserzy.

    I do sprawy powinna wkroczyć policja internetowa i odpowiednie służby na całym
    świecie, bo od tego zależy bezpieczeństwo internetu i bezpieczeństwo milionów
    użytkowników internetu, bo za spamem reklamowym nadejdą generatory wirusów, trojanów
    i ataków na konta bankowe użytkowników.

    Czyli potrzebne są skuteczne i szybkie działania wszystkich państw