  • Data: 2011-09-09 20:23:28
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 17:00, kamil pisze:

    > Więc jeśli nie maluję zacisków lakierem do paznokci, to mam brudny
    > samochód?

    Dziwne, ze widzisz tylko malowanie zaciskow, a zrobila tez wiele innych
    rzeczy.
    Do tego Twoja genialna wypowiedz w ogole nie odnosila sie do sensu
    malowania zaciskow, tylko do czegos zupelnie innego.

    > Brak szacunku w stwierdzeniu, że nie rozumiem "picowania starego
    > sztrucla jakich pełno pod marketem."?

    Juz zapomniales co napisales?
    Przypomne Ci.

    "Ja tam zawsze wolałem poświęcić 10 godzin na zarobienie na lepszy
    samochód, niż picowanie starego sztrucla jakich pełno pod marketem. Ale
    co kto lubi. "

    Twoj brak szacunku przejawia sie w zupelnie inny sposob, kto ma oczy ten
    widzi.

    > Jesteś zdecydowanie przewrażliwiony.

    Zdecydowanie, to powinno sie pietnowac takich nowobogackich dupkow jak Ty.
    Jestes taki gosc, to popracuj 10 godzin i jej kup lepsza fure, coby nie
    musiala picowac starego trupa, jakich pelno pod marketem.
    Chyba stac Cie na taki, ledwo 10 godzinny gest.
    Bo powiem szczerze, ze za biedaka sie nie uwazam, ale w 10h na takiego
    seata jeszcze nie jestem w stanie zarobic.

    --
    Karolek