  • Data: 2019-08-22 17:57:47
    Temat: Re: Czy to jeszcze przypadek?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.08.2019 o 14:54, J.F. pisze:

    > I policjanci doskonale o tym wiedza, ale wola podawac wszystkich razem -
    > lacznie z rowerzystami.
    > A jeszcze lepiej z pieszymi i pasazerami.
    > Bo wtedy wyjdzie, jaka to wazna spolecznie role pelnia.

    Dokładnie tak. W swoim raporcie epatują liczbą wypadków z udziałem
    _uczetników_ - tak jak wracasz po piwie uberem, to właśnie w tą
    kategorię wpadniesz. Jak się by autobus nocny rozbił to byłby alkomedon;)

    Generalnie problem pijanych kierowców jest w Polsce mocno nomenomen
    nadmuchany. Owszem jest problem z realnie najebanymy i tych należy
    tępić. A jak widać słabo to robią, bo co i raz okazuje się, że ktoś
    zabił kogoś na drodze i był najebany - zazwyczaj okazuje się, że nie
    pierwszy raz był najebany.

    Ale lepiej udawać, że się z problemem walczy niż robić coś realnego.
    Suweren jak to suweren lubi igrzyska.

    --
    Shrek