  • 51. Data: 2013-05-14 18:01:24
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello OcL,

    Tuesday, May 14, 2013, 5:57:09 PM, you wrote:

    > /Ciach pierdoły/
    > Idź może chłopie na rower, bo bredzisz jak potłuczony.

    Argumentacja pały.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2013-05-14 18:12:07
    Od: OcL <o...@b...tv>

    > Argumentacja pały.
    Rozjaśnisz, bo ja w tym żargonie to nie bardzo rozumiem?

  • 53. Data: 2013-05-14 18:16:11
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-14 12:43, t? pisze:
    > Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,
    > żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    Dokładnie. Policja zamiast ucinać ręce złodziejom kołpaków, zajmuje się
    jakimiś pijanymi, niewinnymi miśkami :/

    Pozdr.

  • 54. Data: 2013-05-14 18:26:16
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 14.05.2013 15:51, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A niby jakie prawo to nakazuje? Facet wysiadł z samochodu - to nie
    > powód do linczu. Nie każdy zna na pamięć całe obowiązujące prawo.

    Widzieliśmy ten sam film? Facet kozaczy więc postanowili go zrewidować
    (dyskusyjne, ale jego zachowanie prawdopodobnie 'daje podstawy' bo a to
    naćpany a to z bronią i z nerwów świruje). Facet nie wykonuje poleceń,
    grozi funkcjonariuszowi ("żebyś problemów nie miał"), ewidentnie
    prowokuje, nadal nie wykonuje poleceń, a gdy funkcjonariusz próbuje go
    ustawić atakuje po czym wygląda na to, że zbiera się, żeby mu pierdolnąć.

    Ponieważ nie wykonywał poleceń i był agresywny został "uspokojony" gazem
    (krótkim psiknięciem zauważ) i potraktowany tak jak cały czas zgrywał
    czyli jako potencjalnie niebezpieczny.

    Nie szarpali się z nim, nie polali go obficie gazem, nie rzucali o
    ziemię, ogólnie potraktowali zadziwiająco spokojnie (pewnie z powodu
    kamery) mimo, że zachowanie faceta wskazuje, ze chce rozróby.

    Siedziałby w samochodzie i nie kozaczył to by się nim specjalnie nie
    zajęli. Dałby się przeszukać [*] nie byłoby problemu. Zaatakował
    funkcjonariusza to został odpowiednio potraktowany.

    [*] Oj było by jeżdżenie po policji jakby nie przeszukali agresywnego
    faceta a ten użyłby potem broni.

    > Pies

    "Pies" to ma prawo cię ukarać za nazywanie go psem, więc kozacz w
    trakcie kontroli a nie na grupach.

    > też nie miał prawa trącać i kopać pijaczka.

    Pijaczek nie chciał się ustawić do przeszukania. Facet miał mieć nogi
    SZEROKO i się OPIERAĆ o maskę - chodzi o to, żeby nie był w stanie nagle
    zaatakować. Glina pukał z tego co widzę w jego buty, jakby próbował to
    zrobić rękoma to by się narażał. Miał go na kolanach prosić?

    Michoo

  • 55. Data: 2013-05-14 19:39:11
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,
    > żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc

    Przecież facet sam się ośmieszył. Chyba że według ciebie TVN Turbo mu zapłacić
    za to żeby z siebie robił idiotę po pijaku.

    > mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz,
    > przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej
    > rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.

    To są wywiadowcy, oni nie zatrzymują za wykroczenia drogowe, już prędzej za
    narkotyki czy coś poważniejszego; w stylu była gdzieś jakaś awantura czy napad,
    sprawca się oddalił ale np świadkowie zapamiętali numer rejestracyjny jego
    samochodu, tudzież był to jakiś rzadko spotykany pojazd że bez numeru się go da
    zidentyfikować. Tajniacy mają też oczywistę liste aut kradzionych; natomiast za
    zbyt szybką jazdę nie zatrzymują. No chyba że ktoś naprawdę przesadził a
    drogówki nie ma w okolicy; ale to ostateczna ostateczność.
    Nie wiemy kim jest pan w kajdankach, równie dobrze może to być zwykły szary
    obywatel co jechał sobie z imprezy z kumplem i trochę się chciał popisać; a nie
    wyszło. Ale też to może być jakiś lokalny lil gangsta, co to już pare spotkań z
    policjantami miał i dlatego wpadł na tak idiotyczny pomysł żeby się popisywać do
    kamery.

    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    A gdzie tu wyszydzanie? Zresztą amerykańskie programy o policjantach pokazują
    dużo bardziej ogniste kawałki, choćby te dokumentujące wyczyny najgłupszych
    przestępców Ameryki - rozumiem że według ciebie amerykańska TV w ten sposób tych
    biednych idiotów wyszydza... No w końcu jak ktoś napada na sklep i dopiero w
    trakcie napadu przypomina sobie żeby maskę założyć; a potem tv pokaże nagranie z
    kamery przemysłowej - to to jest wina złej tv która tego biedaka ośmiesza; w
    końcu przecież cała ameryka nie musi wiedzieć że koleś to idiota...

    WhiteD

  • 56. Data: 2013-05-14 20:37:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2013 18:26, Michoo pisze:

    > Widzieliśmy ten sam film? Facet kozaczy

    Nie wiem co kozaczy. Jest podpity spasiony misiek, który nie wygląda ani
    nie zachowuje się groźnie, wręcz ledwie się rusza. Pod wpływem alkoholu
    wyłazi z auta łamiąc procedury porządkowe (oh, straszne przestępstwo!) i
    rzuca kilka durnych wieśniackich hasełek o swojej ważności. Nikogo nie
    obraża, nie atakuje.

    >więc postanowili go zrewidować

    Nic na ten temat nie ma w dialogach. Są za to wredne odzywki, kopanie po
    nogach, popychanie i obsceniczne gesty w okolicach jego odbytu. Na co on
    się oburza i prosi, żeby go nie popychać.

    > naćpany a to z bronią i z nerwów świruje). Facet nie wykonuje poleceń,
    > grozi funkcjonariuszowi ("żebyś problemów nie miał"),

    No straszna groźba. To nawet ja z moją nerwicą nie czułbym się
    zagrożony, a co dopiero funkcjonariusz na służbie.

    Gdyby mu jeszcze groził, że mu wpierdoli, albo dopadnie go gdzieś ciemną
    nocą... A on mu grozi ,,problemami'' jak można rozumieć, uważa się za
    Ważniaka...

    >ewidentnie
    > prowokuje, nadal nie wykonuje poleceń, a gdy funkcjonariusz próbuje go
    > ustawić atakuje po czym wygląda na to, że zbiera się, żeby mu pierdolnąć.

    Jasne, tak się zbierał, że policmajster spokojnym ruchem z pół minuty
    usiłował wyplątać gaz z kieszeni dresiarskiej bluzy, a potem z
    satysfakcją popsikał stojącego i usiłującego oswoić skaczącego mu między
    uszami kangura misiaczka.

    > Ponieważ nie wykonywał poleceń i był agresywny

    Jasne, bardzo agresywny... Tak też komentowała Telewizja Wykształciuchów
    potem... Ciekawe jak byście skomentowali zachowanie kiboli, skoro ten
    potulny misiaczek nakręcony tylko trochę na Jestem Ważny jest ,,bardzo
    agresywny''.

    >został "uspokojony" gazem
    > (krótkim psiknięciem zauważ)

    jasne, gazem, który zaczął działać dopiero później-później. On był
    spokojny cały czas.

    >i potraktowany tak jak cały czas zgrywał

    Jasne, bo nogi mają być pod kątem takim, w jaki wkopie je z wściekłością
    Pan Policjant.

    > Siedziałby w samochodzie i nie kozaczył to by się nim specjalnie nie
    > zajęli.

    No i co z tego? Był podpity, może niezbyt rozgarnięty... Złamał zasadę
    porządkową, której świadomość zresztą w społeczeństwie jest skrajnie
    niska, bo nie dość, że porządkowa, to przed zmianami w PoRD było całkiem
    odwrotnie i był wręcz nakaz wysiadania ZTCW.

    > Pijaczek nie chciał się ustawić do przeszukania. Facet miał mieć nogi
    > SZEROKO i się OPIERAĆ o maskę

    Kolejny przepis porządkowy, który poszkodowany pewnie miał znać, bo
    nieznajomość prawa nie jest wytłumaczeniem, ale rany boskie, można
    wytłumaczyć a nie kopać po kostkach bezbronnego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 57. Data: 2013-05-14 21:00:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemysław,

    Tuesday, May 14, 2013, 8:37:46 PM, you wrote:

    [...]

    > Kolejny przepis porządkowy, który poszkodowany pewnie miał znać, bo
    > nieznajomość prawa nie jest wytłumaczeniem, ale rany boskie, można
    > wytłumaczyć a nie kopać po kostkach bezbronnego.

    Zapamiętaj sobie raz na zawsze - nieznajomością prawa się może
    tłumaczyć komediant gówny a nie zwykły pijaczek:

    4844,Komendant_znow_dostal_grzywne__Policja_przyznaj
    e_sie.html

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2013-05-14 21:14:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message
    > Widzieliśmy ten sam film? Facet kozaczy

    wychodzi z samochodu, operator kamery lub policjant go podpuszcza

    > więc postanowili go zrewidować (dyskusyjne, ale jego zachowanie prawdopodobnie
    > 'daje podstawy' bo a to naćpany a to z bronią i z nerwów świruje).

    moze

    > Facet nie wykonuje poleceń,

    wykonuje i prosi o zaprzestanie pewnych dzialan

    > grozi funkcjonariuszowi ("żebyś problemów nie miał"),

    grozi? wiesz co to grozenie?

> [...]
    > (krótkim psiknięciem zauważ) i potraktowany tak jak cały czas zgrywał czyli

    zadaniem policjant bylo nie dopuscic do tej sytuacji a nie ja eskalowac
    chyba ze mieli naprawde solidne podstawy sadzic ze ma cos za uszami i
    potrzebowali zrobic mu osobista zeby go nakryc

    > Nie szarpali się z nim, nie polali go obficie gazem, nie rzucali o ziemię,
    > ogólnie potraktowali zadziwiająco spokojnie (pewnie z powodu kamery) mimo, że
    > zachowanie faceta wskazuje, ze chce rozróby.

    rozroby to chce policjant podpuszczajac go slowami
    "to moze do kamery pan podejdzie, pokaze swoja twarz i powie ze pan
    duzo moze" zamiast poinformowac go ze nie powinien wysiadac z pojazdu
    bez zgody kontrolujacego policjanta

    > Siedziałby w samochodzie i nie kozaczył to by się nim specjalnie nie zajęli.

    wyszedl bo jak twierdzil (blednie) wydawalo mu sie ze ma takie prawo

    > Dałby się przeszukać [*] nie byłoby problemu.

    problemy nakrecal tu imho policjant

    > Zaatakował funkcjonariusza to został odpowiednio potraktowany.

    dopiero od tego momentu zachowali sie w miare prawidlowo, ale mogli i
    powinni wogole do tego nie dopuscic

> [...]
    > ten użyłby potem broni.
    > "Pies" to ma prawo cię ukarać za nazywanie go psem, więc kozacz w trakcie

    sasiada mam policjanta, tak bym go nie nazwal

    kogos kto decyduje sie pracowac za moje podatki w taki sposob
    to i owszem (tyle ze tylko w kontekscie tego filmiku, a moze
    byc szerszy i jednak mieli racje...)

  • 59. Data: 2013-05-14 21:29:57
    Temat: Re: Czy to jest
    Od: "Takija" <e...@w...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości

    > Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,

    Brawo policja. Tak trzeba działać. Może do podpitego bydła dotrze, że nie
    jest najważniejsze w Polsce.
    Policjant zachował się profesjonalnie.

  • 60. Data: 2013-05-14 21:32:51
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "WhiteD" <...@...pl> wrote in message
> [...]
    > biedaka ośmiesza; w końcu przecież cała ameryka nie musi wiedzieć że koleś

    manipulujesz

    mamy tu faceta ktory byl przekonany ze moze wysiasc z samochodu podczas kontroli
    policjant zamiast go poinformowac ze sie myli podpuszczal go i eskalowal
    sytuacje az doszlo do rekoczynow

    zestawiasz to wykroczenie popelnione "w dobrej wierze" z materialem dowodowym
    z przestepstwa, w dodatki z zupelnie innego kraju