  • 41. Data: 2013-05-14 17:27:33
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: tá´Ź

    K wrote:

    > filmowana byla praca policji, a pajac sam sie do kamery pchal.

    Pracujesz w policji? Bo oni mają takie debilne wytłumaczenia. Filmowani
    są wszyscy, którzy są w kadrze, a w tym przypadku główny bohater nie miał
    nic wspólnego z policją.

    Mam nadzieję, że w końcu któryś sąd ukróci "filmowanie pracy policji", a
    tak naprawdę publiczne wyszydzanie osób popełniających drobne przecież
    wykroczenia.

    Prawdziwych przestępców się anonimizuje i chroni, a jakiś lekko najebany
    koleś staje się gwiazdą telewizji bo trochę pyskował. Czy to jest
    normalne?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 42. Data: 2013-05-14 17:30:22
    Od: tá´Ź

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jaki wizerunek? Głos zmieniony, twarz zasłonięta. Ochrony wizerunku
    > samochodu nie ma.

    Nigdzie nie jest powiedziane, ze "zmieniony głos i twarz zasłonięta"
    załatwia sprawę. Istotne jest to, czy osoba może być rozpoznana, czy nie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 43. Data: 2013-05-14 17:30:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-14 15:51, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Chyba dla psa - za naduzycie władzy.

    Jakiego psa ? wypowiadasz się z pozycji przestępcy ?

    > A niby jakie prawo to nakazuje? Facet wysiadł z samochodu - to nie
    > powód do linczu. Nie każdy zna na pamięć całe obowiązujące prawo. I
    > nie próbuj nawet wyskakiwać z tym, że nieznajomość itd. - psy też
    > całego obowiązującego w Polsce prawa nie znają. NIKT nie ma
    > najmniejszych szans znać całe prawo.
    > Pies też nie miał prawa trącać i kopać pijaczka. Dziwne, że tego nie
    > zauważasz.

    1. Nie został zlinczowany.
    2. Nieznajomość przepisu nie zwalnia od obowiązku jego przestrzegania.
    3. Miał, jakby mu do rewizji nóżki odpowiednio ustawiał rączkami
    to bełkotał byś o molestowaniu seksualnym. A tak bełkoczesz o czym
    innym.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2013-05-14 17:34:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2013 12:43, t? pisze:
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    No cóż, Dzielni Polscy Policjanci dumnie walczący z ledwie się
    poruszającym spaślakiem mogą sobie odhaczyć kolejny sukces. Ale jak coś
    się dzieje naprawdę, to się chowają po krzakach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 45. Data: 2013-05-14 17:34:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2013 15:16, hisjusz pisze:

    > Nie ma żadnych szans, nie dość że pijany to jeszcze zaatakował Policjanta.

    W którym miejscu zaatakował? Gość go kopał i zachodził od tyłu w
    niedwuznacznej pozycji i tamten tylko prosił, żeby go tak nie traktować.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 46. Data: 2013-05-14 17:41:27
    Od: tá´Ź

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No cóż, Dzielni Polscy Policjanci dumnie walczący z ledwie się
    > poruszającym spaślakiem mogą sobie odhaczyć kolejny sukces. Ale jak coś
    > się dzieje naprawdę, to się chowają po krzakach.

    Po raz pierwszy od dawna muszę się z Tobą zgodzić. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 47. Data: 2013-05-14 17:42:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2013 16:16, K pisze:

    > ale na jakiej podstawie wysiadl z samochodu?

    Karą za wysiadanie z samochodu jest popychanie, traktowanie gazem,
    kopanie i przewracanie na glebę? Brawo Niebieski, byłeś cudowny. Idź se
    teraz do Peweksu, przeskocz przez ladę i poproś o azyl...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 48. Data: 2013-05-14 17:52:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.05.2013 17:30, RadoslawF pisze:
    > Jakiego psa ?

    Zwierzęcia, które zaatakowało gazem, kopaniem i inną przemocą nieco
    śmiesznego, ale zupełnie niegroźnego obywatela. Zwierzęcia, które
    zapewne szczute za młodu przez toksyczne otoczenie, teraz wystawia zęby
    i z lubością atakuje słabszego, a wręcz bezbronnego.

    > wypowiadasz się z pozycji przestępcy ?

    Nie, z pozycji współczującego zaatakowanemu współobywatelowi.

    > 2. Nieznajomość przepisu nie zwalnia od obowiązku jego przestrzegania.

    jasne. I za złamanie przepisu Prawa o Ruchu Drogowym tak bardzo istotnej
    wagi, jak niewysiadanie z pojazdu w czasie kontroli powinno grozić nie
    tylko skopanie i gazowanie, ale rozstrzelanie na miejscu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 49. Data: 2013-05-14 17:54:16
    Od: Waz <w...@o...pl>

    W dniu 2013-05-14 12:43, t? pisze:
    > Tyle się mówi o ochronie prywatności, a sami zobaczcie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vgTiP8KBDPA
    >
    > Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,
    > żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc
    > mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz,
    > przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej
    > rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.
    >
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    hihhihi to dopiero początek
    patrz co nas czeka, świeży materiał
    http://www.liveleak.com/view?i=8ed_1368536550

    IMO niestety żeby poradzić sobie, tak musi być...

  • 50. Data: 2013-05-14 17:57:09
    Od: OcL <o...@b...tv>

    /Ciach pierdoły/
    Idź może chłopie na rower, bo bredzisz jak potłuczony.