  • 101. Data: 2013-05-15 20:40:09
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-05-2013 11:25, Yakhub pisze:
    > W liście datowanym 15 maja 2013 (10:01:16) napisano:

    > Cytuję:
    > "To może do kamery pan podejdzie i pokaże, jak pan dużo może?"
    >
    > Na co facet podchodzi do kamery, i mówi, że on dużo może.

    faktycznie, przepraszam. zostal perfidnie sprowokowany, jak piecioletnie
    dziecko.

  • 102. Data: 2013-05-15 21:41:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    K wrote:

    > faktycznie, przepraszam. zostal perfidnie sprowokowany, jak piecioletnie
    > dziecko.

    Pijanego łatwo sprowokować.
    Niezależnie od tego czy sie da czy sie nie da, policja nie powinna tego
    robić.

    Dokładnie taka sama relacja panuje pomiedzy dziecmi i rodzicami.

    Dziecko ma prawo tupać nóżką, kłaść się na chodniku i ryczeć, że on chce
    zabawkę. Rolą rodziców jest nie dać się wrobić w grę dziecka na zasadach
    dziecka.
    Pokazywanie dziecku wowczas swojej siły jest dokładnie tak samo
    szczeniackie. Onacza dokładnie tylko tyle, że rodzic nie potrafi sobie
    poradzić z małolatem na swoich zasadach i musi użyć siły.

  • 103. Data: 2013-05-15 23:01:08
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    >
    > Dziecko ma prawo tupać nóżką, kłaść się na chodniku i ryczeć, że on chce
    > zabawkę. Rolą rodziców jest nie dać się wrobić w grę dziecka na zasadach
    Tylko że niektórzy rodzice potrafią rozmawiać, niektórzy nie. Czasami
    jest tak, że jedno z rodziców potrafi, drugie nie. Co wtedy? Starasz
    się, wychowujesz, a efekt taki średni jakby...
    > Pokazywanie dziecku wowczas swojej siły jest dokładnie tak samo
    > szczeniackie. Onacza dokładnie tylko tyle, że rodzic nie potrafi sobie
    > poradzić z małolatem na swoich zasadach i musi użyć siły.
    Trudno polemizować z tak postawioną tezą. Lecz wygląda to dokładnie tak
    jak w super niani. 2 dni - dziecko jak w zegarku. zawsze się
    zastanawiałem jak by taka niania rozwiązała problemy z którymi ja mam
    styczność. Bo niestety palcem moge pokazać takie dzieci które w twarz Ci
    powiedzą "nie mam pańskiego płaszcza i co mi pan zrobi, jestem dzieckiem
    nie można minie uderzyć" Nie znasz sprawy i napewno pomyślałeś że spoko
    - dasz radę, ale słowa nic nie zmienią bo w uszach słuchawki, kupione
    zaaaaa.... własne pieniądze. Tego w TV nie pokarzą.

    To samo spotkało gostka na filmie. Fakt, było by miło gdyby policjanci
    powiedzieli " zrób tak a tak bo W PRZECIWNYM przypadku my....." ale jak
    koledzy pisali - nie mają obowiązku. użyli siły bo mogli. od tysięcy lat
    do niedawna nasi przodkowie też tak robili wobec swoich dzieci -
    działało prawie idealnie. W każdym razie lepiej niż teraz.

    ToMasz

  • 104. Data: 2013-05-15 23:37:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c>

    > zmniejsz dawke hery. jakby go zabili to byloby jednego debila mniej.

    To najlepiej jakby się wzajemnie pozabijali

  • 105. Data: 2013-05-15 23:39:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "K" <...@...c>

    > no. miał nie wysiadać, nie byłoby sprawy. teraz cała polska musi go
    > przeprosić.

    Przecież generalnie można wysiadać

  • 106. Data: 2013-05-15 23:41:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ToMasz wrote:

    > Tylko że niektórzy rodzice potrafią rozmawiać, niektórzy nie. Czasami
    > jest tak, że jedno z rodziców potrafi, drugie nie. Co wtedy? Starasz
    > się, wychowujesz, a efekt taki średni jakby...

    O ile rodzicami chce być wiekszość, o tyle policjantami nie muszą być ci
    co się nie nadają. Wystarczy podnieść zarobki.

    Skoro ktoś nie potrafi rozmawiać to powinien sobie znaleźć pracę w
    policji za biurkiem, a nie na ulicy. Ewnetualnie iść do kopalni.

> [...]
    > - dasz radę, ale słowa nic nie zmienią bo w uszach słuchawki, kupione
    > zaaaaa.... własne pieniądze. Tego w TV nie pokarzą.

    To jest kwestia metod wychowawczych.
    I powiedziałbym, że w wiekszości przypadków wina leży po stronie
    rodziców a dokładnie tego, że nie potrafią wychowywać tego typu dzieci.
    Są dzieci, które wychowuje się łatwo, są dzieci, które wychowuje się
    trudno. W obu jednak przypadkach da się je poskromić bez użycia siły.
    Problem tylko w tym, że rodzice, albo nie wiedzą jak albo się do tego
    nie nadają.
    O ile rodziców zmienić się nie da, o tyle policjantów tak.

    Znam nauczycieli o ktorych nawet największe rozrabiaki nigdy nie
    podskoczyły i nawet im to do głowy nie przyszło.
    Tyle, że takich coraz mniej niestety. Z tym się trzeba urodzić.
    Nawiasem mówiąć 70% nauczycieli nadaje sie do zwolnienia i nigdy w tym
    zawodzie pracować nie powinno. Z policjantami statystyki wyglądają chyba
    lepiej w moim odczuciu. Wiec nie jest tak źle co nie znaczy, że nie może
    być lepiej.

> [...]
    > do niedawna nasi przodkowie też tak robili wobec swoich dzieci -
    > działało prawie idealnie. W każdym razie lepiej niż teraz.

    Chodzi o sposób w jaki użyli siły. Nie zaś sam fakt użycia.
    Podesłałem dwa filmiki wcześniej w jaki sposób można użyć siły, mniej
    wiecej w taki sam sposob jak nasi dzieli policjanci, a jednak przyznasz,
    że wygląda to dużo profesjonalniej niż na polskim podwórku.

  • 107. Data: 2013-05-15 23:44:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > sasiada mam policjanta, tak bym go nie nazwal
    >
    > kogos kto decyduje sie pracowac za moje podatki w taki sposob
    > to i owszem (tyle ze tylko w kontekscie tego filmiku, a moze
    > byc szerszy i jednak mieli racje...)

    Poznaj swego sąsiada :-)

  • 108. Data: 2013-05-15 23:49:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl>

    > Ja widząc takiego faceta czuł bym się zagrożony - jest pijany, przekonany
    > o własnej ważności, robi się agresywny i ma dość masy, żeby zrobić krzywdę
    > jeżeli postanowi coś "pokazać".

    Ale Ty byś mógł sobie palcem w bucie pokiwać tylko

  • 109. Data: 2013-05-15 23:53:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "WhiteD" <...@...pl>

    > Przecież facet sam się ośmieszył. Chyba że według ciebie TVN Turbo mu
    > zapłacić za to żeby z siebie robił idiotę po pijaku.

    Dokładnie to powinni zrobić. Jak by go nie oceniać, osobą publiczną nie jest
    a rolę gra, więc wynagrodzenie należy się.

  • 110. Data: 2013-05-15 23:57:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.05.2013 23:49, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl>

    > Ale Ty byś mógł sobie palcem w bucie pokiwać tylko
    ???

    Michoo