    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy to dobre smartfony?
    Date: Fri, 18 Jul 2014 19:05:16 +0200

    "J.F." 1x3asmovryaai$.1n70dx97lie6y$....@4...net

    > Zastanow sie ... bo ja mam w zegsarku i dziala to tak sobie.

    Nie umiesz określić z dokładnością jednego metra, na jakiej
    jesteś wysokości? (wiedząc, rzecz jasna, jakie ciśnienie
    pokazywał niedawno ;) zegarek, gdy byłeś na wysokości
    znanej Tobie)

    > wysokosc jak wiadomo od "cisnienia pogodowego" zalezy,
    > a to sie ciagle zmienia.

    No... Zmienia się -- wchodzisz z parteru na 4 piętro a w tym
    czasie pogoda ze stuprocentowego zachmurzenia zmieniła się
    na stuprocentowo słoneczną... ;)

    > Jesli nie skalibrujesz w znanym miejscu, to nie znasz wysokosci.

    Skalibruję. Mnie nie interesuje wysokość, ale jej zmiana
    w krótkim czasie -- w ciągu minuty czy dwóch. W tym czasie
    ,,pogoda'' zazwyczaj nie zmienia się znacząco.

    > "cisnienia pogodowego" tez nie znasz, bo je sie podaje
    > "dla poziomu morza", a wysokosci nie znasz.

    Nie marudź!!!!!!!!!!! (wiem, czego chcę)

    > W miare dobrze to dziala jak jest GPS plus oprogramowanie
    > kalibrujace wzajemnie wskazania. Ale czy S5 lub S4 ma ?

    Nie wiem, co ma S4.

    -=-

    Kalibrację wysokości ma Orux -- nie sprawdziłem jeszcze.
    (bo nie potrzebowałem)

    > A na to wszystko nasuwa sie undulacja WGS84, moze jest korygowane,
    > a moze nie ... i juz kompletnie nie wiesz jaka masz wysokosc - tzn
    > tak z dokladnoscia lepsza niz 30-50m.

    Ale ja potrzebuję nie wysokości, lecz zmiany tejże w czasie minuty.

    -=-

    Chcę barometr i dalmierz z milimetrowa dokładnością mierzący do 50 metrów.
    (mógłby z dokładniością 1 cm mierzyć na odległość 1 kilometra...)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'