    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy to dobre smartfony?
    Date: Wed, 16 Jul 2014 22:22:57 +0200

    > Dzięki.

    nie wiem co to jest odwrócony vat, ale ja zamówiłem telefon w chinach i
    celnicy VAT naliczyli. telefon z trochę gorszym procesorem czyli 6582,
    ale dużo lepszym niż nasze biedronkowe androidy. Jak należało się
    spodziewać, spełnia wszystkie parametry z reklam i dokładnie nic więcej.
    Niema dla niego obudowy, alternatywnego romu, dodatkowej baterii,
    ewentualnych części zamiennych. Średnio działa mikrofon, bateria krótko,
    aparat fotograficzny też jakby dotknięty jakąś ciężką chorobą, chmury
    nokautują odbiornik GPS.
    Myślę że każdy kto spodziewa się wszelkich ograniczeń, będzie zadowolony
    że za 300zł ma telefon porównywalny z sgs3, ale ktoś kto liczył na sgs5
    za połowę ceny, mocno się rozczaruje.

    ToMasz