  • Data: 2011-08-05 21:27:10
    Temat: Re: Czy ta różnicówka jest również nadmiarowo-pršdowa?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-05 22:51, a...@p...pl wrote:
    > przygladajac sie zdjeciu, to widac S-ke

    Nie przygladaj się jej ;)

    > Nie jestem ekspertem, ale nie wiem, czy przypadkiem ta roznicowka jest
    > poprawnie podlaczona? 2 fazy leza luzem.

    W niczym to nie przeszkadza.

    To co widać na zdjęciu to "workaround" aby jedna faza miała
    zabezpieczenie bo chwilowo 3 fazy sa zbędne, jednak:

    Elektryk twierdzi że ta różnicówka wyleci również dla przeciążenia I>40A
    na dowolnej fazie ale ja nie wierze na słowo tylko wklepuje symbol w
    neta i widzę że to nie jest prawda. Ponieważ net czasem kłamie to pytam.

    Aktualnie wstawiłem tam S-kę 3-fazową. Niestety miałem pod ręką tylko z
    ch-ką B i nie wiem czy ludziom od tynków maszynowych nie wyleci przy
    rozruchu maszyny :/