  • 11. Data: 2003-11-13 19:03:38
    Temat: Re: Czy ta konfiguracja jest aby OK?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 12 Nov 2003 22:25:13 +0000 (UTC), w <bou9do$7vf$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl> napisał(-a):

    > Sadze raczej, ze chodzi o mozliwosc polaczenia sie z serwerem
    > postawionym w tej wlasnie sieci - jezeli jest to siec za maskarada
    > to bez przekierowania portow na routerze do danego komputera w
    > sieci lokalnej nikt z zewnatrz nie bedzie mogl nawiazac z nim polaczenia ...

    Nie mam maskarady. Mam stały publiczny IP, co mam zagwarantowane umową i ceną
    :).

    > I tak bedzie z wiekszoscia uslug nasluchujacych na komputerze
    > w sieci lokalnej (Radoslaw - sprawdz, czy ktos moze wejsc na postawiony
    > u Ciebie serwer www, ftp lub inne).

    Tak, może, stawiałem coś takiego.

  • 12. Data: 2003-11-13 19:03:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 12 Nov 2003 19:04:24 +0000 (UTC), w <botrqp$qh6$4@news.rsk.pl>, "Wiesiek"
    <w...@g...rsk.pl> napisał(-a):

    > To ze jest 192.168 to typowe. Moze w tej sposob twoj prowidler obcina ci ruch ?
    > Szczegolnie na uczelniach spotykam sie z takim czyms ze jedno masq wchodzi w
    > drugie i wtedy wychodzi na zewnatrz.
    > A co do 1) to czy nie pomyliles sobie czasem maski?

    Nie sądzę.

    > Moze nie nie koniecznie musisz byc to ty, ale cos, ktos itp..
    > Sprawdz czy na pewno jest OK. Mialem przypadki ze ktos sobie pisal:
    > 254.255.255.0 ;) i potem .. czemu to nie dziala... albo dziala w kratke.

    Sprawdzę, ale wątpię. Do tej pory wszystko było OK. Problemy są od kiedy
    pojawiły sie te dwa adresy IP po drodze.

    > A tak wogole to jakie masz ip? (przynajmniej jakie powinines miec) moze tak
    > zadane pytanie bedzie lepsze.

    213.77.64.95 -- takie jak w NNTP.

    > Z tym lubi byc problem. Kiedy kilka serwerow sobie stoi na sieci i granie
    > jest w toku, pakiety UDP pomykaja az milo patrzec.

    To raczej nie problem ruchu, bo wszystko działa super, ale D2 -- wcale.

  • 13. Data: 2003-11-13 21:25:14
    Od: Adam Kułagowski <f...@p...pl>

    On Thu, 13 Nov 2003 19:03:43 +0000 (UTC), Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    wrote:

    Glowne pytanie - jakie masz MTU i MRU

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    A signature always reveals a man's character -- and sometimes even
    his name

  • 14. Data: 2003-11-14 14:14:27
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Nov 2003 21:25:14 +0000 (UTC), w
    <s...@f...komorow.home>, Adam Kułagowski <f...@p...pl>
    napisał(-a):

    > On Thu, 13 Nov 2003 19:03:43 +0000 (UTC), Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    wrote:

    > Glowne pytanie - jakie masz MTU i MRU

    Powiedz mi jak sprawdzić :)

    (NAT jest na linie, ale to nie ma znaczenie -- te same problemy są po rozpięciu
    NAT-a i bezpośrednim podłączeniu 1 maszynki do gniazdka sieciowego)

  • 15. Data: 2003-11-18 18:13:09
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 4 Radosław Popławski wrote:

    > Powiedz mi jak sprawdzić :)

    Bosz... Jaki os?

    > NAT jest na linie, ale to nie ma znaczenie -- te same problemy
    > są po rozpięciu NAT-a i bezpośrednim podłączeniu 1 maszynki do
    > gniazdka sieciowego

    Jeśli idzie to samo mtu/mru to i tak być może.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 16. Data: 2003-11-19 13:31:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 18 Nov 2003 18:13:09 +0000 (UTC), w <5...@n...nuta.org>,
     --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl> napisał(-a):

    > Bosz... Jaki os?

    Debian

  • 17. Data: 2003-11-19 20:45:37
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Radosław Popławski wrote:
    > Debian

    Jaki Debian? Może np. Debian GNU/Linux?

  • 18. Data: 2003-11-20 13:15:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 19 Nov 2003 20:45:37 +0000 (UTC), w <bpgit3$sja$4@nemesis.news.tpi.pl>,
    User Vatazhka <v...@l...localdomain> napisał(-a):

    > Jaki Debian? Może np. Debian GNU/Linux?

    Niewykluczone :)

    Ale, jak już pisałem, to nie jest wina NAT-a. Po podłączeniu kompa z W98
    bezpośrednio do modemu również jest to samo. W3 działa, CS działa, a Diablo 2
    -- nie.

  • 19. Data: 2003-11-20 17:38:23
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    > Jaki Debian? Może np. Debian GNU/Linux?

    Linuksiarska odmiana fundamentalizmu?

    FUT pcoa warning.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 20. Data: 2003-11-21 10:02:41
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Przemyslaw Frasunek wrote:
    > Linuksiarska odmiana fundamentalizmu?

    Nie, po prostu jąder do Debiana pasuje kilka (w tym FreeBSD), a w tym
    przypadku ma to znaczenie.

    > FUT pcoa warning.

    Moderowana!