eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi? › Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Fri, 16 Apr 2010 21:58:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 56
    Message-ID: <hqafdv$7me$1@news.onet.pl>
    References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <v...@o...org.pl>
    <hpmcgl$6sm$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hpp800$9om$1@news.onet.pl> <1exkbko3u3jt3$.dlg@oldfield.org.pl>
    <hpq42n$7u1$1@news.onet.pl> <9...@o...org.pl>
    <hps1f3$f6h$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hq12vf$50o$1@news.onet.pl> <o...@o...org.pl>
    <hq2h14$72j$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hq3p70$186$1@news.onet.pl> <c...@o...org.pl>
    <hq4drs$uip$1@news.onet.pl> <jy2hnlsibkwf$.dlg@oldfield.org.pl>
    <hq59jp$nqj$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    <hq7va5$njr$1@news.onet.pl> <1...@o...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271447807 7886 91.150.222.21 (16 Apr 2010 19:56:47 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Apr 2010 19:56:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273228
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    wiadomości news:1mfgob34v0bxt.dlg@oldfield.org.pl...
    > Dnia Thu, 15 Apr 2010 23:10:05 +0200, Jurand napisał(a):

    >>>> No jeśli ona będzie cienka jak włos - to się nie wyleje. Tylko co z
    >>>> tego
    >>>> dla
    >>>> nas wynika?
    >>>> Dyskusja z Tobą o doświadczeniach W PRAKTYCE kończy się zawsze tak
    >>>> samo -
    >>>
    >>> Wybacz, albo trzymamy się założeń, albo też - jeśli Ty chcesz je
    >>> zmienić,
    >>> to ja zmieniam swoje.
    >>
    >> Trzymasz się założeń, które sobie na bieżąco wymyślasz. Założeniem
    >> głównym
    >
    > Ależ skąd, trzymam się jednego założenia.

    Wymyślonego "na biegu".

    >> było zamontowanie silnika do łodzi. Tam masz zdecydowanie wystarczającą
    >> średnicę odpływu wody, żeby przez tą dziurę zassane zostało powietrze, a
    >> woda dzielnie opuściła teren.
    >
    > Zależy od długości, zależy też od tego, jak jest wprowadzona do układu.
    > Wystarczy, żeby na niej był prościutki syfon odwrotny (czyli w górę) i nie
    > wleci.

    Aaaa widzisz - a jak Cię pytałem, czy trzeba spełnić jakieś dodatkowe
    warunki, żeby to działało - to wtedy na to nie wpadłeś.
    >
    >> Nic wielkiego. Zostanie zassane powietrze, po czym wlot wejdzie pod
    >> lustro
    >> wody i zostanie zassana z powrotem woda. To wszystko zostanie
    >> przepompowane
    >> przez silnik i już.
    >
    >
    > E-e. Dostaje się powietrze do pompy i ona przestaje działać.

    Chyba, że w rozsądnym miejscu ją umieścisz, tak, żeby to powietrze mogło
    sprawnie opuścić pompę.

    >>> Jak ktoś przez rufę wypadnie, to będziesz wołał 'człowiek za rufą'?
    >>
    >> Nie "za rufą", tylko np. "na godzinie 6".
    >
    > Nie, najpierw 'człowiek za burtą', a potem precyzowanie.

    Co nie zmienia faktu, że umieszczenie wylotu wody na burcie a na rufie to są
    dwie różne sprawy.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: