  • 1. Data: 2016-12-23 09:26:46
    Temat: Czy samochod trzeba co jakis czas odpalac?
    Od: kars <k...@o...pl>

    czy samochod trzeba co jakis czas odpalac zeby pochodził troche?
    mam dwa samochody, jeden uzytkuje codziennie, drugi rzadko bo jest tylko
    na przejazdy okazjonalne, do zabawy itd
    jak trzeba go odpalac itp to co jaki czas

  • 2. Data: 2016-12-23 09:58:43
    Temat: Re: Czy samochod trzeba co jakis czas odpalac?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kars pisze tak:

    > czy samochod trzeba co jakis czas odpalac zeby pochodził troche?

    No pewnie, że trzeba odpalać a jeszcze lepiej nim pojeździć żeby np
    klocki nie przywarły, wydech wygrzać, akku podładować, wycieraczkami
    pomachać.

    > mam dwa samochody, jeden uzytkuje codziennie, drugi rzadko bo jest
    > tylko na przejazdy okazjonalne, do zabawy itd

    Jeden z moich jest na gaźniku. Jak postoi miesiąc to widać paliwo
    odparowuje do suchego i długo trzeba kręcić aż sąsiedzi joby ślą oczami
    z balkonów. Pewnie suchy gaźnik też szybciej się zepsuje.

    > jak trzeba go odpalac itp to co jaki czas

    Nieźle byłoby co dwa tygodnie.

    --
    Piter

    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 3. Data: 2016-12-23 10:10:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kars" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >czy samochod trzeba co jakis czas odpalac zeby pochodził troche?
    >mam dwa samochody, jeden uzytkuje codziennie, drugi rzadko bo jest
    >tylko na przejazdy okazjonalne, do zabawy itd
    >jak trzeba go odpalac itp to co jaki czas

    Jak nie ladujesz akumulatora prostownikiem, to na moj gust tak raz na
    tydzien.

    J.

  • 4. Data: 2016-12-23 10:28:43
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-12-23 o 09:58, PiteR pisze:

    > Nieźle byłoby co dwa tygodnie.

    Przy dużych mrozach i/lub starszym akumulatorze zalecam częściej.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-12-23 11:01:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "kars" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy samochod trzeba co jakis czas odpalac zeby pochodził troche?
    > mam dwa samochody, jeden uzytkuje codziennie, drugi rzadko bo jest tylko
    > na przejazdy okazjonalne, do zabawy itd
    > jak trzeba go odpalac itp to co jaki czas

    Minimum raz w tygodniu i przejechać się, żeby silnik nagrzał się do
    maksimum.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2016-12-23 11:10:46
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    minimum raz dziennie żeby samochód wiedział, że go kochasz :)

  • 7. Data: 2016-12-23 11:41:20
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I po 10 latach też???
    ;-)

    -----

  • 8. Data: 2016-12-23 11:57:16
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 09:26, kars pisze:
    > czy samochod trzeba co jakis czas odpalac zeby pochodził troche?

    E tam, 4 miesiące nie jeździłem, a wczoraj wieczorem z 5 litrów spaliłem.

    Tylko o aku trzeba dbać. Rozładowany się niszczy.

  • 9. Data: 2016-12-23 14:39:44
    Od: rAzor <r...@k...na.koBym.pl>

    W dniu 2016-12-23 o 11:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > I po 10 latach też???
    > ;-)

    Tym bardziej, bo się będzie franca mścić. :-)

  • 10. Data: 2016-12-23 14:42:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Miroo pisze tak:

    > Przy dużych mrozach i/lub starszym akumulatorze zalecam częściej.

    jesteś lekarzem?

    Skąd się wzięły takie chujowe odzywki zalecam, polecam,
    godny polecenia, warto wspomnieć, warto zauważyć, optymalny, ogarnięty?

    Jak słyszę ogarnięty to mi ziemniaki w piwnicy szybciej gniją ;)