  • 51. Data: 2012-08-23 16:30:31
    Temat: Re: Czy są wśród Was freelancerzy?
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 14:28:11 UTC+1 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > podsumowując Wasze wypierdki: i dlatego Wy powinniście głosować na wyzwoloną
    >
    > zjednoczoną europę, która nie mówi, ale jawnie blokuje wszystkie przejawy
    >
    > wolności obywatelskich...

    Ale wez spadaj albo cos.

    RW

  • 52. Data: 2012-08-23 16:49:09
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    te mondrak, wyjaśnij mi czzemu jedni mają dużo zleceń, a inni wcale...
    poziom ten sam.

  • 53. Data: 2012-08-23 16:59:33
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 15:49:09 UTC+1 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > te mondrak, wyja�nij mi czzemu jedni maj� du�o zlece�, a inni wcale...
    >
    > poziom ten sam.

    No oczywiscie bo ci pierwsi sa z PO, a drudzy z PiS.

    RW

  • 54. Data: 2012-08-23 17:21:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    powtarzasz po mnie, a może coś swojego?

  • 55. Data: 2012-08-23 17:35:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 15:28:11 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > podsumowując Wasze wypierdki: i dlatego Wy powinniście głosować na wyzwoloną
    > zjednoczoną europę, która nie mówi, ale jawnie blokuje wszystkie przejawy
    > wolności obywatelskich...

    Jesteś synem W. Cejrowskiego?

  • 56. Data: 2012-08-23 17:40:07
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    W dniu czwartek, 23 sierpnia 2012 16:21:39 UTC+1 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:
    > powtarzasz po mnie, a mo�e co� swojego?

    Sorry, nigdy nie bylem dobry z trollingu.

    RW

  • 57. Data: 2012-08-23 17:46:15
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja też nie, ale wszyscy tu tacy mądrzy, może Ktoś napisał by jak działa ten
    wolny europejski rynek, że jedni mają dużo zleceń, a inni wcale... po co ta
    cała dyskusja, jak nikt nie zaczął od podstaw?

  • 58. Data: 2012-08-23 17:48:09
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    gość robi największą głupotę jaką można sobie wyobrazić, a nikt tu go jakoś
    nie uświadamia...

  • 59. Data: 2012-08-23 18:03:46
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 17:46:15 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > ja też nie, ale wszyscy tu tacy mądrzy, może Ktoś napisał by jak działa ten
    > wolny europejski rynek, że jedni mają dużo zleceń, a inni wcale... po co ta
    > cała dyskusja, jak nikt nie zaczął od podstaw?

    x = identyfikator: 20040501
    y = ktoś, kto ma dużo zleceń
    z = x * 0 + y * 1

  • 60. Data: 2012-08-23 18:15:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > x = identyfikator: 20040501
    > y = ktoś, kto ma dużo zleceń
    > z = x * 0 + y * 1

    przebrnąłem już przez całą filozofię, przebrnąłem przez wszelkie religie i
    nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie zagadnienia - no może matamatyka
    to jest to... na razie to nie rozumiem...