  • Data: 2013-01-23 07:35:27
    Temat: Re: Czy rezygnacja z telefonu PTSN na rzecz VoIP wymaga
    Od: "rumcajs" <o...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik <a...@p...pl> >
    > Neostrada + Neofon - pod nazwa taryfy: Nowa Moc Internetu (11.2012) i
    > placi 79 zl/miesiac i ma Neo <=10Mb/s i swoj telefon PSTN zmigrowany
    > na Neofon (voip). Nie placi za utrzymanie lacza.
    > Placi 79 zl/miesiac ale placze, ze:
    > - jakosc w sluchawce taka sobie (zgrzyty, zaniki, metalizowany
    > dzwiek) - bedzie pisac reklamacje...
    > - no i faks przestal jej chodzic bo to voip, a TP jakos nigdzie nie
    > pisze, obsluzy faks na protokole T.38
    > Coz zrobic - dala sie troche podpuscic. W ostatecznosci moze domowic
    > telefon(PSTN) za 32 zl/miesiac z nowym dodatkowym numerem i bedzie jej
> [...]

    To dziwne, ze jej dali za 79. Moze Ci sie pomylilo bo wg inf jakie znalazlem
    i mi podawali, daja Neo + tel stac z nielimitowanymi rozmowami za 89 zl/m
    No i dziwne z ta jakoscia bo reklamuja telefon hd wlasnie VoIP jako z lepsza
    jakoscia glosu niz zwykly telefon.
    O faksie nie wiedzialem. Natomiast podobno nie dzialaja tel alarmowe przez
    VoIP czyli np na pogotowie sie nie dodzwonisz.
    Abonament 32 zl/miesiac nie ma darmowych minut.