eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?Re: Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mdc023$em0$1@node2.news.atman.pl>
    <54f98cc9$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdckeh$4d0$1@node2.news.atman.pl>
    <54f9e402$0$10332$65785112@news.neostrada.pl>
    <53akqbht8xlt$.1o4nreqy6oxxs$.dlg@40tude.net>
    <54fa02ab$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <2s0180rjheq1.yxvxib0blulk$.dlg@40tude.net>
    <54fa0837$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <oi67trd8dkyx.1q25r2n1sf4n4$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Czy regres od sprawcy wypadku, to dobra wola TU?
    Date: Fri, 6 Mar 2015 23:45:03 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 150306-2, 06.03.2015), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 78
    Message-ID: <54fa2d45$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1425681733 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2190 89.72.242.154:3627
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2557071
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:oi67trd8dkyx.1q25r2n1sf4n4$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 6 Mar 2015 21:06:56 +0100, yabba napisał(a):
    >
    >> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    >> news:2s0180rjheq1.yxvxib0blulk$.dlg@40tude.net...
    >>> Dnia Fri, 6 Mar 2015 20:43:16 +0100, yabba napisał(a):
    >>>
    >>>> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    >>>> news:53akqbht8xlt$.1o4nreqy6oxxs$.dlg@40tude.net...
    >>>>> Dnia Fri, 6 Mar 2015 18:32:14 +0100, yabba napisał(a):
    >>>>>
    >>>>>> Zacznij myśleć korporacyjnie. :))
    >>>>>> Wypłacą za naprawę X zł, odzyskają z PZU X zł. Gdzie tu widzisz
    >>>>>> zarobek?
    >>>>>
    >>>>> To jet brak straty.
    >>>>>
    >>>>>> Lepiej wypłacić klientowi kasę z AC
    >>>>>
    >>>>> A to jest strata, bo trzeba pokryć z własnych pieniędzy szkodę.
    >>>>>
    >>>>> Zapomniałeś uwzględnić, że Compensa likwidując stratę z własnych
    >>>>> funduszy
    >>>>> musi za to zapłacić, ściągając to z PZU nie musi.
    >>>>>
    >>>>> Tu jest jeszcze pytanie co to za szkoda była, bo jak na 100zł, to może
    >>>>> faktycznie wyszło że im się nie chce szarpać.
    >>>>
    >>>> Odpisałem Cavallino jak postrzegam ich punkt widzenia. Nawet jak to
    >>>> jest
    >>>> kilka tysięcy zł, to jak nie mają na regres gotowej procedury, to ktoś
    >>>> musi
    >>>> się nieźle naszarpać żeby uzyskać nawet podpis prezesa na liście do
    >>>> PZU.
    >>>
    >>> Z całą pewnością mają gotową procedurę.
    >>> Takich spraw każde towarzystwo prowadzi zapewne w setkach miesięcznie.
    >>> A likwidacja z pośrednictwem własnego AC, mając sprawcę, jest to
    >>> zupełnie
    >>> normalna rzecz - jedna z rzeczy dla których kupuje się AC.
    >>>
    >>> Dlatego podejście ubezpieczyciela jest tu bardzo dziwne i jakoś szerzej
    >>> chyba niespotykane.
    >>>
    >>> Przy okazji się dopytam o co może tu chodzić.
    >>
    >> W świetle ostatniego postu WW, muszę wycofać moje przypuszczenia co do
    >> trudnej ścieżki decyzyjnej w Compensie. Wygląda na to, że mają aż za
    >> dobrą
    >> procedurę regresu. Chcą jednocześnie zabrać zniżki WW i uzyskać regres z
    >> PZU.
    >
    > Też jest to dość dziwne podejście, bo szansa że po takim numerze WW
    > kolejne
    > ubezpieczenie wykupi u nich jest bardzo niewielkie.

    Jeden odejdzie, inny przyjdzie ...

    > Czyli zniżki nawet jak straci, to tej kasy nie dostaną oni.

    Samochód WW będzie o rok starszy i tańszy, składka będzie mniejsza. Strata
    tej składki, to chyba będzie piąte miejsce po przecinku w wyniku finansowym
    spółki.

    > Jakby nie kombinować, to oni sobie jakiegoś samobója strzelają - być może
    > odpowiedź którą dostał WW jest wynikiem czyjegoś błędu.
    > Może ktoś coś wtopił i teraz pracownik próbuje koszty błędu przerzucić na
    > WW?

    Też nie możemy tego wykluczyć. Chyba trzeba napisać reklamację, żeby pismo
    trafiło do innej osoby, która prześwietli cała sprawę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: