eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy polskie przepisy zabraniają stosowanie różnych prędkości max. na dwóch pasach jezdni?Re: Czy polskie przepisy zabraniają stosowanie różnych prędkości max. na dwóch pasach jezdni?
  • Data: 2011-08-03 19:53:38
    Temat: Re: Czy polskie przepisy zabraniają stosowanie różnych prędkości max. na dwóch pasach jezdni?
    Od: "marcin" <m...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j1bdae$dtv$1@news.onet.pl...
    > Prowadzę korespondencję z jednym dyrektorem odpowiedzialnym za oznakowanie
    > dróg w mieście.
    > Na moją propozycję, by na dwupasmowej drodze wprowadzić różne ograniczenia
    > dla różnych pasów - odparł, że przepisy tego zabraniają.

    Podstawa prawna ! Urzędnicy nie znają prawa ,urzędnicy tworzą własne
    prawo. To jeden z poważnych nowotworów zżerających ten kraj.
    W wielu miejscach funkcjonuje od lat - przykładowo Poznań ul
    Warszawska - dwa pasy na wprost 70 KMH, jeden pas do skrętu w prawo 30 KMH i
    tak jest ,na długości około 1 km.

    pozdr