  • 11. Data: 2012-03-16 13:54:50
    Temat: Re: Czy policji wolno używać ogólnego CB do celów zawodowych?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 Mar 2012 13:44:24 +0100 osobnik zwany 4CX250
    wystukał:

    > reklamował swoją firmę na kanale 19. Z drugiej strony taksówkarzy UKE
    > zepchnęło na kanały CB ale w dziury więc siłą rzeczy kazdy taksówkarz i
    > nas ma radio w dual watch 19 i korporacyjny.

    nie ma to jak uogólnienia bez sensu.
    W Warszawie taxi mają komunikację cyfrową przez terminale tekstowe.
    Praktycznie żadna taksówka nie ma CB

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2012-03-16 14:00:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/16/2012 01:51 PM, kamil wrote:

    > Policja prowadzi działalność gospodarczą?

    A nie? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-03-16 14:14:51
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    PKi <p...@w...pl> wrote:

    > Kiedyś czytałem wewnętrzne zarządzenia które tego zabraniały - głównie
    > ze względów na komunikację z "pomocami drogowymi", teraz tego na szybko
    > nie odnajduję.

    Pomoc drogowa ma lepszy kontakt z policją niż policja ze sobą...

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 14. Data: 2012-03-16 14:15:23
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    WW <w...@v...pl> wrote:

    > - Kolego w szarym Passacie, jesteś na radyjku?
    > - Jestem.
    > - To zjedź do tej zatoczki po prawej, będzie kontrola drogowa.

    A to nie był ten kolega...

  • 15. Data: 2012-03-16 14:46:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 16.03.2012 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Policja prowadzi działalność gospodarczą?

    Można to i tak nazwać :)

    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2012-03-16 16:22:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-03-16 13:54, masti wrote:

    > nie ma to jak uogólnienia bez sensu.
    > W Warszawie taxi mają komunikację cyfrową przez terminale tekstowe.
    > Praktycznie żadna taksówka nie ma CB

    Dokladnie, CB w taksowkach to relikt lat 90, gdzie bylo to namiastka
    lacznosci bezprzewodowej. Teraz co najwyzej oprocz terminali tekstowych
    korporacje taksowkowe maja wykupione kanaly radiowe VHF/UHF gdzie
    "kolezanki" zalatwiaja tematy typu reklamacje/namierzenie klienta/wozu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2012-03-16 18:08:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-16 14:00:11 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > A nie? ;-)

    Lepiej zapytać o ustawę, która rzekomo przeznaczała pasmo obywatelskie
    kierowcom ciężarówek - do prowadzenia działaności gospodarczej.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-03-16 19:41:37
    Od: Piotr <p...@g...com>

    W dniu 16.03.2012 14:14, Adam Wysocki pisze:

    > Pomoc drogowa ma lepszy kontakt z policją niż policja ze sobą...

    Wiem, mówie o czym czytałem swojego czasu i jaki był powód wywieszenia
    zakazu.

  • 19. Data: 2012-03-17 02:45:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-03-16 13:44, 4CX250 pisze:

    > Kiedyś był przepis, nie wiem czy nadal obowiązuje że CB Citizen
    > Band nie może służyć do celów jakiejkolwiek działalności
    > gospodarczej poza zawodowymi kierowcami.

    Nigdy takiego przepisu nie było.

  • 20. Data: 2012-04-05 22:20:05
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 16 Mar 2012 12:54:50 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >Praktycznie żadna taksówka nie ma CB

    CB nie, ale radia mają dalej. Może nie wszystkie korporacje, ale mają.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280