  • Data: 2013-07-07 21:25:41
    Temat: Re: Czy operator przechowuje treść smsów ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 7 Jul 2013 18:21:21 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski
    > Ale nie aż taki. Serwery sobie radzą.

    roznie bywalo.

    > Przecież nie kasuje tyle czasu bajt po bajcie. Wysłanie wiadomości
    > o tym, co komputer ma zrobić, tyle trwa (może jeszcze pokazuje
    > karteczki fruwające nad koszem?).

    Dosc ze skasowanie kilkuset plikow trwa kilkanascie minut.
    Co on wyrabia w miedzyczasie to nie wiem ... autoryzowal co plik,
    czy widok folderu odswieza ...

    > No i w ogóle dużo robią. Wchodze na swoje konto, klikam gdzie trzeba
    > i dostaję wykaz połączeń za wskazany okres. Nie ma przeszkód technicznych,
    > bym klikając w SMS mógł przeczytać jego treść, a klikając w rozmowę
    > mógł ją odsłuchać. Nie wykluczam, że gdzieś tak sobie swobodnie klikają
    > przy kubku z herbatą, czytają i słuchają.

    Ustawa w zasadzie zabrania.

    > Że co?! Mam plik tekstowy złożony ze stu wierszy, w każdym jeden SMS.
    > Żeby zobaczyć co i kiedy pisałem do Marii, mam zapodawać jakies kwerendy
    > SQL? I że niby to ma być łatwiej?

    aj tam kwerendy - select *.
    Ale jak jak chcesz policzyc ile wyslales do Marii a ile do Olgi, to
    juz latwiej sql :-)

    J.