  • 1. Data: 2016-11-16 12:34:51
    Temat: Re: Czy nikt z grupy nie konczyl Kasprzaka ??
    Od: c...@g...com

    On Wednesday, 14 March 2001 08:51:55 UTC+11, Pablo wrote:
    > Jesli tak to dajcie znac :))
    >
    > pzdr
    > Pablo

    Wykopuje ten stary temat. Sandala nie da sie zapomniec, podobnie jak Ciechomskiego
    (do dzis robi mi sie niedobrze jak go wspominam, powinien siedziec wedlug
    dzisiejszych standarow). Ale - pamieta ktos Strzalkowskiego?
    BTW - mam do dzis zdjecia z walk na korytarzu i palenia w kiblu :P

  • 2. Data: 2016-11-16 14:06:16
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 16/11/2016 11:34, c...@g...com wrote:

> [...]
    dzisiejszych standarow). Ale - pamieta ktos Strzalkowskiego?
    > BTW - mam do dzis zdjecia z walk na korytarzu i palenia w kiblu :P

    I komu to przeszkadzało....? :P

  • 3. Data: 2016-11-16 21:41:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-16 o 14:06, Cezar pisze:

    > I komu to przeszkadzało....? :P

    Kasprzak to była FIRMA do lat 70-tych.
    Później wprowadzono w Polsce przymus szkolny.
    Z których lat ten Wiesław Ciechomski i Władysław Strzałkowski?