  • 11. Data: 2017-12-11 23:18:24
    Temat: Re: Czy naprawdę nie da się wrócić do iOS 10.3.3 ?
    Od: "KK" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2017-12-09 o 19:06, Poldek pisze:

    > Zrobiłem coś, czego nie chciałem. Zauktualizowałem iphone z iOS 10.3.3 do
    > 11 coś tam. Teraz jest dramat. Telefon, który działał doskonale na 10
    > teraz się tnie, napisy nakładają się na siebie, mrygają dziwne animacje
    > itp. Wszędzie piszą, że obecnie nie da się już zrobić downgrade 11->10.
    > Ale czy Polak domowym sposobem, serwis nieautoryzowany też nie będzie w
    > stanie wgrać mi iOS 10.3.3? Nie wierzę, że nie ma sposobu dla fachowca.

    Zrobiłem to samo z modelem 5s.
    Finalnie odstawiłem do pudełka pół roku temu i leży do dziś.
    Stał się praktycznie nieużywalny. Próbowałem się przyzwyczaić do 10
    sekundowych lagów, ale dałem sobie spokój. Nie zdążyłem założyć nawet
    kupionego szkła na ekran. Używany od nowości około 4 tygodni.

    Zdaje się nadal cofnięcie softu jest niewykonalne.
    O takie zmuszanie do zakupu nowego.

    --
    Irokez

    ---

    Z tego co pamiętam to po wypuszczeniu nowej wersji systemu był jakiś czas że
    można było jeszcze powrócić do poprzedniej wersji. Tylko nie pamiętam czy
    powrót był możliwy z menu telefonu czy jednak trzeba był wgrać poprzedni
    system przez itunes.
    Alternatywnych programów do wgrywania softu nie ma. Alternatywnych softów
    też. To bardzo zamknięty system.

    Pzdr
    Krzychu

  • 12. Data: 2017-12-11 23:33:42
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 10 Dec 2017 23:09:37 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >To jakieś oficjalne stanowisko?

    IMHO.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2017-12-11 23:40:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-11 o 23:18, KK pisze:

> [...]
    > kupionego szkła na ekran. Używany od nowości około 4 tygodni.
    >
    > Zdaje się nadal cofnięcie softu jest niewykonalne.

    Jeśli telefon był na gwarancji to mogleś zawieźć do salonu (tam gdzie
    kupiłeś), a oni by przeslali do serwisu i tam by to oprogramowanie
    wgrali. Albo sam mogleś do serwisu zadzwonić i zapytać czy zostawic w
    salonie, czy przesłać kurierem na ich koszt, bo telefon Ci się zepsuł.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-12-12 09:38:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Ale czy Polak domowym sposobem, serwis nieautoryzowany też nie będzie w
    > stanie wgrać mi iOS 10.3.3? Nie wierzę, że nie ma sposobu dla fachowca.

    Zmień baterię.
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/iphoney-zwalniaja
    -za-sprawa-starzejacej-sie-baterii,2,3,40798.html

    (przez takie akcje nigdy nie kupię jajfona).

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-12-12 12:46:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >10.3.3 do 11 coś tam. Teraz jest dramat. Telefon, który działał
    >doskonale na 10 teraz się tnie, napisy nakładają się na siebie,

    A moze ... zmien akumulator ?

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technik
    a/starszy-iphone-zwolni%C5%82-winny-mo%C5%BCe-by%C4%
    87-akumulator/ar-BBGzyQu

    Cuda :-)

    A moze po prostu skutek zwyklego resetu systemu.

    J.

  • 16. Data: 2017-12-12 22:48:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-12-12 o 09:38, Liwiusz pisze:

    > Zmień baterię.
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/iphoney-zwalniaja
    -za-sprawa-starzejacej-sie-baterii,2,3,40798.html

    To nie to, w tydzień od nowości bateria nie umarła.

    > (przez takie akcje nigdy nie kupię jajfona).

    Na szczęście nie kupowałem tylko dostałem służbowy od pracodawcy.
    Inna sprawa że prywatne LG G3 które mógłbym odsprzedać, używam jako
    służbowy.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2017-12-13 00:11:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-12 o 22:48, Irokez pisze:

    -za-sprawa-starzejacej-sie-baterii,2,3,40798.html

    > To nie to, w tydzień od nowości bateria nie umarła.

    Mogła umrzeć już wcześniej, ale zmniejszone taktowanie dawało radę na
    starszej wersji. Testerzy ajfona testowali nową wersję na twoim modelu
    na 100% wydajności, i wyszło im, że da radę, ale nie wzięli pod uwagę,
    że twój fon może działać tylko z połową mocy obliczeniowej.

    > Na szczęście nie kupowałem tylko dostałem służbowy od pracodawcy.
    > Inna sprawa że prywatne LG G3 które mógłbym odsprzedać, używam jako
    > służbowy.

    Miałem LG G3 jeszcze w wakacje, dobry telefon, tylko że nagle padła
    płyta główna. Przerzuciłem się na samsunga s5 neo.

    --
    Liwiusz