-
Received: by 10.49.130.106 with SMTP id od10mr3233980qeb.20.1353417258158; Tue, 20
Nov 2012 05:14:18 -0800 (PST)
Received: by 10.49.130.106 with SMTP id od10mr3233980qeb.20.1353417258158; Tue, 20
Nov 2012 05:14:18 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.a
ms.xsnews.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATC
H!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!216.196.98.142.MISMATCH!border3.nn
tp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!i9no229578q
ap.0!news-out.google.com!gf5ni1637832qab.0!nntp.google.com!i9no229572qap.0!post
news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Date: Tue, 20 Nov 2012 05:14:18 -0800 (PST)
In-Reply-To: <a459ce09a5349fce67d43680f817ee68$1@grupy.scigacz.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.150.183.35;
posting-account=fdclVQoAAAAkLvPpx_qc9I206WdhY05b
NNTP-Posting-Host: 91.150.183.35
References: <f7749828c1d26a737677689a3b1a991d$1@grupy.scigacz.pl>
<k8e0ou$1kmu$1@adenine.netfront.net>
<a459ce09a5349fce67d43680f817ee68$1@grupy.scigacz.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Czy nadajďż˝ siďż˝ do stuntu GS 500
From: ursyn <u...@g...com>
Injection-Date: Tue, 20 Nov 2012 13:14:18 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 19
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:660202
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 20 listopada 2012 13:32:02 UTC+1 użytkownik Sokl napisał:
> A jeżeli wymienię hamulce i zębatki z przodu mniejszą 2-1 zęby i z tyłu
>
> większą o np 15-20 zębów to silnik nie będzie się rozwalał psuł (chodzi mi
>
> o rozrząd,wał i tp ). A najlepiej o ile zmniejszyć zębów z przodu i z
>
> tyłu. Pomóżcie , dzięki z góry.
To zatrzesz silnik jeżdżąc na kole? No chyba że stunt to kręcenie bączków :)
Niech mnie ktoś poprawi, ale wydaje mi się, że do stuntu najlepiej wybrać motocykl z
suchą miską olejową.
Pozdrawiam
ursyn
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.12 14:56 Kuczu
- 20.11.12 14:57 Kuczu
- 20.11.12 15:04 Kamil Nowak 'Amil
- 20.11.12 15:54 Sokl
- 20.11.12 15:59 Marcin N
- 20.11.12 16:46 Kuczu
- 20.11.12 18:08 Piotr Rezmer
- 21.11.12 10:00 Adam Wysocki
- 21.11.12 12:35 Kamil Nowak 'Amil
- 21.11.12 13:36 Adam Wysocki
- 21.11.12 13:41 AZ
- 21.11.12 13:58 Adam Wysocki
- 21.11.12 14:57 AZ
- 21.11.12 15:02 Kuczu
- 21.11.12 19:28 Sokl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S