  • Data: 2014-02-05 21:40:58
    Temat: Re: Czy można pobrać krew pod przymusem?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 lutego 2014 21:13:35 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > W Polszcze wszystko wolno, chociaz nie wolno ;)
    >

    > http://wyborcza.pl/1,75478,14423977,Pobiora_od_pijan
    ego_krew_na_sile__Policja__Znalezlismy.html

    Sranie w banie z tym artykułem. Jak ktoś mocno ustosunkowany to mu mogą na kant dupy
    skoczyć. Jak tylko głupi to napiszą że był agresywny, popchnął policjanta aż mu
    czapka spadła. Dlatego na obdukcji wyszło że ma cztery ślady na plecach po pałce.
    Policjant był 8 dni na zwolnieniu bo go bark bolał. Zatrzymany odmawiał współpracy,
    czuć było od niego alkohol. Mówił bełkotliwie i miał duże problemy z zachowaniem
    równowagi. Prawdopodobnie widział podwójnie bo do przesłuchującego zwracał się w
    liczbie mnogiej. Biegły oszacuje ze miał nie mniej niż 1,5 promila. Za rozstrój
    zdrowia u policjanta na służbie 3 lata bez zawiasów + to co za 1,5 promila się
    należy. Razem 5 lat. Tyle będzie chciał prokurator. Sędzie ludzki pan będzie i da 3
    bez zawiasów i 10 tysięcy grzywny do tego zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych
    przez kilka lat.