  • Data: 2017-07-05 12:19:51
    Temat: Re: Czy mi się przyśniło, czy były kiedyś takie bateryjki?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kojarzę. Choć nie wiem, czy z mojego kojarzenia coś więcej
    > wyniknie. Wymiary w pamięci utrwaliły mi się nieco mniejszem, może 6
    > cm góra, ale tu pamięć jest najbardziej zawodna.

    6 cm to chyba się mieści w moich 5 do 8? :)

    > Przyglądałem się temu z bliska. To nie tak, że ramka czymś
    > wypełnioma. To był blok z ciemnego materiału, czegoś jak elektrody
    > węglowe baterii. Potem obciągnięte plastikową folią, która dawała
    > wygląd telewizorka.

    Tak, tak. Ja się może nie umiem wysłowić, ale właśnie dlatego mi się
    skojarzyło z baterią z amazona, że ona jest obciągnięta w podobny sposób.

    Co za czort? Z jednej strony powszechnie obecne, z drugiej - nikt z
    rodziny/znajomych/kolegów tego nie używał ani nie znał przeznaczenia...

    MJ