  • 21. Data: 2012-02-04 01:45:29
    Temat: Re: Czy ma prawo radiowozu/karetki?
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jgce4f$55i$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > prasie. UOP czy BOR wiózł kolumną samochodów z sygnałami kogos ważnego.
    > Nie pamiętam dokładnie miejsca, ale było to chyba skrzyzowanie Chełmskiej
    > z Czerniakowską w Warszawie. Wjechali na czerwonym i rozwalili Tico lub
    > Matiza prowadzonego przez kobietę. Przyjechala Policja, wystraszyła się
    > UOP-u i wystawiła kobiecie mandat za nieustąpienie pierszeństwa pojazdowi
    > uprzywilejowanemu. Temat podłapał jakiś dziennikarz, nagłośnił sprawę, a
    > kobieta odwołała się do sądu. Sąd unieważnił mandat i orzekł winę kierowcy
    > z UOP-u. Przy okazji wyszło na jaw kilka innych nieprawidłowości.

    czyli jednak ktos byl za krotki by sie postawic?
    pamietam jakas sprawe z tymi palantami z BOR
    gdzies tam sie porozbijali kaskadowo bo jezdza na pale
    znam to jak kaza na plw helskim wszytskim z drogi spadac
    najpierw jedzie suka z wysunietym lizakiem
    pozniej jedzie albo dawna kaczka albo komorowski do juraty
    z lotniska w gdansku, dzieje sie to latem w sezonie wiec wprowadza zamet
    wogole kto ich uprawnia do jazdy w ten hamski sposob?

  • 22. Data: 2012-02-04 09:31:25
    Od: "Iglo" <f...@W...gazeta.pl>

    KrisPolska <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > z lotniska w gdansku, dzieje sie to latem w sezonie wiec wprowadza zamet
    > wogole kto ich uprawnia do jazdy w ten hamski sposob?

    Czyli chciałbyś, żeby prezydent czy premier stali w korku grzecznie z Tobą?
    Rozumiem zażenowanie i wyzywanie od palantów jak radiowóz czy karetka jedzie
    po flaszkę i przez korek przejeżdża używając uprawnień bezzasadnie, ale
    karetki ratujące życie czy najważniejsze osoby w państwie spotyka się
    nieczęsto na drodze więc nie jest to uciążliwością, a oczekiwanie, że tego
    typu pojazdy będą się poruszać jak każdy pojazd w ruchu drogowym to skrajny
    objaw nieprzemyślanego buntu "w krótkich spodenkach"..

  • 23. Data: 2012-02-04 11:07:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 08:31:25 +0000 (UTC), Iglo napisał(a):

    > Czyli chciałbyś, żeby prezydent czy premier stali w korku grzecznie z Tobą?

    Oczywiście. Zresztą oni powinno zapylać do pracy tramwajem, tak jak to ma
    miejsce w wielu krajach.

    Premier i prezydent jedzie karetką?

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2012-02-04 11:21:54
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-02-04 09:31, Iglo pisze:

    > Czyli chciałbyś, żeby prezydent czy premier stali w korku grzecznie z Tobą?

    A dlaczego ich mają nie dotykać dolegliwości życia, które zafundowali
    swoim wyborcom?
    Nich się na własnej skórze przekonają, jakie są skutki ich własnych decyzji?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 25. Data: 2012-02-04 11:25:42
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Oczywiście. Zresztą oni powinno zapylać do pracy tramwajem, tak jak to ma
    > miejsce w wielu krajach.

    Prezydent Szwajcarii dojeżdża do pracy pociągiem.
    Sadzisz, że na tym cierpi jego godność?

    Samochodów służbowych ich rzad ma aż.....4 szt. na .... 7 ministerstw.

    I jak sobie radzi tak zarządzany kraj?

  • 26. Data: 2012-02-04 12:11:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Iglo" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli chciałbyś, żeby prezydent czy premier stali w korku grzecznie z
    > Tobą?

    Jak byliby grzeczni to postaliby w korku. Uważanie się za "lepszych" od
    reszty społeczeństwa nie przynosi im splendoru.

> [...]
    > skrajny
    > objaw nieprzemyślanego buntu "w krótkich spodenkach"..

    Karetki jadą komuś pomóc. Kolumna uprzywilejowana jedzie do Juraty, aby ktoś
    mógł dłużej wypocząć kosztem innych uczestników ruchu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 27. Data: 2012-02-04 12:13:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:jgce4f$55i$1@inews.gazeta.pl...

    > czyli jednak ktos byl za krotki by sie postawic?

    Kto miał być za krótki?

    > pamietam jakas sprawe z tymi palantami z BOR
    > gdzies tam sie porozbijali kaskadowo bo jezdza na pale

    Było też coś takiego. Powpadali na samochód stojący na poboczu.

    Szkoda gadać.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 28. Data: 2012-02-04 14:07:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl>

    > A dlaczego ich mają nie dotykać dolegliwości życia, które zafundowali
    > swoim wyborcom?
    > Nich się na własnej skórze przekonają, jakie są skutki ich własnych
    > decyzji?

    Pozostaje przekonać ich do zakosztowania tego

  • 29. Data: 2012-02-04 19:39:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 04 Feb 2012 11:25:42 +0100, WW napisał(a):

    > Prezydent Szwajcarii dojeżdża do pracy pociągiem.
    > Sadzisz, że na tym cierpi jego godność?

    Oczywiście, że nie.

    --
    ___________ (R)

  • 30. Data: 2012-02-05 10:50:17
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Iglo" <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli chciałbyś, żeby prezydent czy premier stali w korku grzecznie z
    > Tobą?

    a dlaczego nie, niech poczuja bol obywatela, jest rownouprawnienie
    niech poczuje bolaczki jazdy na polskich drogach

> [...]
    > skrajny
    > objaw nieprzemyślanego buntu "w krótkich spodenkach"..

    trcohe nagioles moje intencje
    ile kosztuje nas tanie panstwo tego nikt nie zliczy jaki to przesyt
    i brak oszczednosci, bo oni maja z czego wydawac...