  • Data: 2015-05-04 11:20:08
    Temat: Re: Czy ktoś przebije tą kolekcję? :-)
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 02.05.2015 um 16:58 schrieb badworm:

    > Jak to dobrze, że mamy elementy SMD :) Obecnie spory zapas podzespołów w
    > tej technologii spokojnie mieści się w pudełku po butach, w tym rzecz
    > jasna cały szereg rezystorów E24 po 100 sztuk z każdej wartości.
    U mnie w robocie mam SMD podręczne, małe pudełka formatu mniej więcej
    A5, grubości paczki papierosów. E24 od 10R do 1M. Do maluśkich puzderek
    pasuje ok. 2500 oporników (0402). Oprócz tego mamy stelaże do płyt DVD.
    Tam pasują rolki. Kupujemy na ogół rolki po 10000 sztuk, bo taniej niż
    100. Rolka kosztuje ok. 3EUR.

    Waldek