  • 21. Data: 2019-02-03 19:57:24
    Temat: Re: Czy ktoś ma mercedesa (takiego w miarę nowego) ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Jeśli pytasz o cenę tzn że cię nie stać na Mietka ;-)

    JF nie pytał o cene tylko o granice absurdu pt co jest wyposazeniem
    seryjnym a co dodatkowym.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 22. Data: 2019-02-04 07:27:38
    Od: p...@g...com

    --A nie uwazasz, ze w aucie tej klasy powinien byc wliczony cene ? :-)

    wliczone w cene to mozesz miec dywaniki w fordzie, choinke zapachowa w oplu ale w
    Mietku za wszystko bulisz extra bo jak wiadomo prestiz jest bezcenny :-)

  • 23. Data: 2019-02-04 20:25:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-04 07:27, p...@g...com wrote:
> [...]
    Mietku za wszystko bulisz extra bo jak wiadomo prestiz jest bezcenny :-)
    Zwłaszcza prestiż A-klasy. :-D

  • 24. Data: 2019-02-05 07:45:45
    Od: p...@g...com

    --Zwłaszcza prestiż A-klasy. :-D

    https://www.autobild.de/bilder/bildergalerie-mercede
    s-a-klasse-2018--10149271.html#bild1

  • 25. Data: 2019-02-05 11:05:47
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-05 07:45, p...@g...com wrote:
    > --Zwłaszcza prestiż A-klasy. :-D
    >
    > https://www.autobild.de/bilder/bildergalerie-mercede
    s-a-klasse-2018--10149271.html#bild1
    No ale gdzie tu prestiż? Kompakt z logo M to nadal kompakt.

  • 26. Data: 2019-02-07 19:18:27
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-02 o 13:33, Maciek pisze:

    > Ujnia szykuje przepisy, które będą nakazywały montowanie głośników, ale ma
    > to być spięte z czujnikami wykrywającymi obecność prszeszkód (pieszych).

    Ciekaw jestem jaki dźwięk będzie wtedy emitowany. Dzwonka rowerowego?
    :-D Krok dalej to samo dzwoniący dzwonek w rowerach. One też tyle
    wyciągają :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 27. Data: 2019-02-08 00:53:09
    Od: kk <k...@o...pl>

    http://niusy.pl/@youtube.com/a66

  • 28. Data: 2019-02-12 11:33:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-02-02 o 13:31, Maciek pisze:

    > Z tego, co wymieniłeś, najgorszą zarazą są spalinowe narzędzia ogrodowe.
    > Szzególnie ukochane przez wlaścicieli ogródków 5x10 m.
    > I zapomniałeś o quadach.

    Tej zimy (śnieg był, ale ile), widziałem faceta, który odśnieżał chodnik
    w środku miasta quadem. Robił huk pół dzielnicy, a szybciej by zgarnął
    tą odrobinę śniegu łopatą lub zmiótł miotłą. Ale jak wykrzyczał dozorca
    rycząc spalinową dmuchawą, którą przedmuchiwał z miejsca na miejsce 5
    liści "jest maszyna, musi robić". Quady i motory terenowe to najgorsza
    gangrena, bo wpi------ją się tam, gdzie najmniej są proszone - do lasów,
    w góry. Dzięki nim nie ma już nigdzie ucieczki od ryku silnika spalinowego.
    Weekendowy relax na działkach z towarzyszeniem ryku kosiarek, sekatorów
    spalinowych i dmuchaw też jest specyficznym przeżyciem.

  • 29. Data: 2019-02-12 22:34:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-02-12 11:33, Poldek wrote:

> [...]
    > Weekendowy relax na działkach z towarzyszeniem ryku kosiarek, sekatorów
    > spalinowych i dmuchaw też jest specyficznym przeżyciem.

    No i te kosiarki. Powinni królików nasadzić...