  • Data: 2019-02-12 11:33:09
    Temat: Re: Czy ktoś ma mercedesa (takiego w miarę nowego) ?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-02 o 13:31, Maciek pisze:

    > Z tego, co wymieniłeś, najgorszą zarazą są spalinowe narzędzia ogrodowe.
    > Szzególnie ukochane przez wlaścicieli ogródków 5x10 m.
    > I zapomniałeś o quadach.

    Tej zimy (śnieg był, ale ile), widziałem faceta, który odśnieżał chodnik
    w środku miasta quadem. Robił huk pół dzielnicy, a szybciej by zgarnął
    tą odrobinę śniegu łopatą lub zmiótł miotłą. Ale jak wykrzyczał dozorca
    rycząc spalinową dmuchawą, którą przedmuchiwał z miejsca na miejsce 5
    liści "jest maszyna, musi robić". Quady i motory terenowe to najgorsza
    gangrena, bo wpi------ją się tam, gdzie najmniej są proszone - do lasów,
    w góry. Dzięki nim nie ma już nigdzie ucieczki od ryku silnika spalinowego.
    Weekendowy relax na działkach z towarzyszeniem ryku kosiarek, sekatorów
    spalinowych i dmuchaw też jest specyficznym przeżyciem.