eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika › Czy kto widział , słyszał o perowsikach - czyli panelach solarnych zawierających ołów ? Brókselka zakazała produkcji, sprzedaży produktów zawierających ołów, czyli perowsiki nie będą produkowane, ani sprzedawane w Europie. Chiny nie są zainteresowa

  • 21. Data: 2023-07-20 18:42:41
    Temat: Re: Czy kto widział czyli ić s tond!
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/07/2023 01:16, Ceat wrote:
    > Przestańcie, proszę, karmić trola. Niech się kisi w killfile'u i nosa
    > nie wystawia.

    Idea killfile dawno umarła, gdzieś w latach '90. Zaś problem z "a a" nie
    w tym, że to troll, tylko schizofrenik.

  • 22. Data: 2023-07-20 18:47:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.07.2023 o 18:42, heby pisze:

    > Idea killfile dawno umarła, gdzieś w latach '90. Zaś problem z "a a" nie
    > w tym, że to troll, tylko schizofrenik.

    KF używają mięczaki. ;-)

    Robert

  • 23. Data: 2023-07-20 18:49:36
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    > KF używają mięczaki. ;-)

    A tfardziele co używają ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 24. Data: 2023-07-20 19:01:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 20.07.2023 o 18:49, PeJot pisze:

    > A tfardziele co używają ?

    Scroll'a.

    Robert

  • 25. Data: 2023-07-20 19:55:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 20 July 2023 at 18:42:45 UTC+2, heby wrote:
    > Idea killfile dawno umarła, gdzieś w latach '90. Zaś problem z "a a" nie
    > w tym, że to troll, tylko schizofrenik.

    Niech się odpierdzieli ze swymi schizami
    i siedzi w kiblu, jak dawniej, a nie zasmieca mój watek,

    skoro nic nie kuma na temat perowsików