  • 1. Data: 2010-05-31 22:10:24
    Temat: Czy ktoś w Opolu nie zgubił ostatnio tablicy?
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    http://www.tvn24.pl/12690,1658678,0,1,dziura--a-w-dz
    iurze--14-tablic-rejestracyjnych,wiadomosc.html

    Czternaście tablic rejestracyjnych walało się w jednej z drogowych dziur
    na jezdni przy ulicy Kępskiej w Opolu - informuje serwis 24opole.pl.
    Tablice pewnie leżałyby dalej w kałuży, gdyby nie jeden z kierowców,
    który szukając swojej, znalazł też 13 innych.

    Funkcjonariusze z I Komisariatu Policji w Opolu ustalają teraz
    właścicieli zgubionych tablic. Będzie je można odebrać na ul. Cmentarnej
    - powiedziała portalowi 24opole.pl komisarz Agnieszka Mielnicka,
    zastępca komendanta I Komisariatu Policji w Opolu.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 2. Data: 2010-05-31 22:22:11
    Temat: Re: Czy ktoś w Opolu nie zgubił ostatnio tablicy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Grejon wrote:
    > Funkcjonariusze z I Komisariatu Policji w Opolu ustalają teraz
    > właścicieli zgubionych tablic.

    Jak znalazłem cudzą w kałuży (szukając swojej) to policja nie chciała
    wziąść (patrol drogówki). Mają obowiązek czy nie?

  • 3. Data: 2010-05-31 23:43:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2010 22:22:11 +0200, Sebastian Biały wrote:
    >Jak znalazłem cudzą w kałuży (szukając swojej) to policja nie chciała
    >wziąść (patrol drogówki). Mają obowiązek czy nie?

    Za KW
    Art. 125. Kto w ciągu dwóch tygodni od dnia znalezienia cudzej rzeczy
    albo przybłąkania się cudzego zwierzęcia nie zawiadomi o tym organu
    Policji lub innego organu panstwowego albo w inny właociwy sposób nie
    poszukuje posiadacza, podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze
    nagany.

    Wychodzi na to ze wystarczy ze im powiesz .. poprosisz o
    wylegitymowanie sie, zapiszesz komu powiedziales :-)

    A tak swoja droga zamiast na policje to chyba lepiej od razu do WK.
    Tam przyjdzie poszkodowany.

    J.

  • 4. Data: 2010-06-01 00:27:35
    Temat: Re: Czy kto? w Opolu nie zgubił ostatnio tablicy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    > A tak swoja droga zamiast na policje to chyba lepiej od razu do WK.
    > Tam przyjdzie poszkodowany.

    Tylko że jak znajdziesz w Zakopanym tablice ze Szczecina to zaczyna być
    klopotliwe (nie, inny WK nie chce tablic, sprawdziłem: "niech pan
    zaniesie do własciwego"). Niby dlaczego policja nie mogła by ich
    zbierać? Przeciez to zapobiega przestepstwu kradzieży paliwa na stacji.

  • 5. Data: 2010-06-01 00:33:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Jun 2010 00:27:35 +0200, Sebastian Biały wrote:

    >Tylko że jak znajdziesz w Zakopanym tablice ze Szczecina to zaczyna być

    No owszem.

    >klopotliwe (nie, inny WK nie chce tablic, sprawdziłem: "niech pan
    >zaniesie do własciwego").

    Im do niczego nie potrzebne.

    >Niby dlaczego policja nie mogła by ich
    >zbierać? Przeciez to zapobiega przestepstwu kradzieży paliwa na stacji.

    Bo zanim dostarcza to wlasciciel zdazy nowe wyrobic.
    Choc w sumie .. powiadomic mogliby niezwlocznie :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-06-01 19:14:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Im do niczego nie potrzebne.

    Moga ruszyć tłusta dupę i zadzwonić do WK własciwego z informacją "mamy
    tą tablicę, utylizujemy, a własciciel może spokojnie robic wtórnik".

    Ja zrobiłem na nowo rejestrację. Bo nikt nie ruszył tłustej dupy. A za
    to zarobił.

  • 7. Data: 2010-06-02 20:39:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 01 Jun 2010 19:14:07 +0200, Sebastian Biały wrote:

    >Moga ruszyć tłusta dupę i zadzwonić do WK własciwego z informacją "mamy
    >tą tablicę, utylizujemy, a własciciel może spokojnie robic wtórnik".

    Nie maja prawa zutylizowac, bo nie ich :-)

    Poza tym to moglaby tez robic policja

    J.