  • Data: 2011-09-06 13:47:19
    Temat: Re: Czy kobietka złamała przepisy
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-06 11:50, Tatanka pisze:
    > IMHO wina Twoja, ale czerwona zachowala sie po chamsku omijajac korek
    > w ten sposob ;-)

    Chamsko, to jak się jedzie środkiem drogi blokując oba pasy.
    Jak masz dwie kasy, a wszystkie barany ustawiają się do jednej,
    to nie jest chamstwem to, że się pójdzie do drugiej. Chociaż barany
    stojące w kolejce od razu wymyślą stos epitetów... i dalej będą stały.

    PS. Taka moja obserwacja z pewnego okresu czasu, doprowadziła do
    pewnego wniosku. Najczęściej spotykane przeze mnie celowe chamskie
    łamanie przepisów (typu objeżdżanie korka do skrętu środkowym pasem,
    jeżdżenie po trawniku, parkowanie na miejscach dla inwalidów, itp.),
    jest autorstwa albo dresów, albo osób obu płci w bardzo drogich autach.

    Prawdopodobnie jedni mają w dupie przepisy, bo mają w dupie wszystko,
    a jak ich złapią to i tak nie ma z czego im kasy ściągnąć. Drudzy mają
    w dupie przepisy, bo dla kogoś kto wydaje 600 zł tygodniowo na paliwo,
    to 150 zł za skręt z niewłaściwego pasa jest śmieszną kwotą, a 5 pktów
    widocznie niewystarczająco straszne.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)