    From: "|3eR|<0" <.@.>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?
    Date: Fri, 29 May 2009 15:27:18 +0200

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:heomzch8kdkg.dlg@smok.wot...

    > ... no i? To czysty marketing. Niewiele to ma wspolnego z systemem jako
    > takim.

    Nawet jesli to marketing to windows na zapewne jeszcze lepszy jesli chodzi o
    ilosc dystrybucji visty w przypadku windows 7 bedzie tak samo. Jak by nie
    mogli zrobic jednego system.

    > ...zrealizuje to sterownik grafiki, z tego co widze sa juz sterowniki
    > wspierajace Open Cl nawet dla P nVidii.
    Jeszcze nie ma tego jak sprawdzic, bedzie OPEN CL na OSX i windows 7
    pozyjemy zobaczmy.

    > Nie wiem, nie znam sie na profesjonalnej obrobce grafiki realizowanej
    > przez
    > *programy zewnetrzne*. Ale co to ma wspolnego z systemem jako takim?

    Chodzi o to ze pakiet iLife jest swietnie zintegrowany z systemem.
    Movie maker a imovie dla OSX to bezdyskusyjna porazka.

    > Rozumiem ze na sile probujesz do czegos sie doczepic, chetnie zobacze
    > wspomniane przez Ciebie sterowniki do procka - to dla mnie jakas nowosc,
    > wskazesz mi odpowiedni link?
    > Jesli zas miales na mysli chipset - to wiekszosc plyt ma opcje ekspresowej
    > instalacji, jeden klik i instalujesz wszystkie niezbedne sterowniki.
    > Chyba
    > dawno nic nie instalowales...

    prawie dzien w dzien instaluje system w firmie, pol biedy jak jest plyta
    system recovery jesli jej nie ma to po dosc prostej instalacji XP czeka mnie
    instalowanie sterownikow, chipset, grafia, dzwiekowa, siec i cala reszta.
    Instalowanie sterownikow idzie od razu przy instalacji systemu. Podobno
    windows 7 ma to poprawic, ale zawsze znajda sie podzespoly ktorych m$ moze
    nie miec w bazie. Sorry ale mnogosc sprzetu PC jest zaraza zguba windowsow.

    > ROTFL
    > WYbacz, ale bardziej kretynski argument trudno wymyslic:) Pomysl sam co
    > napisales, i co pomysla sobie o Tobie inni.

    Co dokladnie nazywasz kretynsje w tym przypadku liczbe dostepnych kart dla
    PC ?. Sorry moglem sie pomylic. Ale to nie zmienia faktu, ze jest ich za
    duzo.

    > ...ale co to ma wspolnego z systemem? Mialo byc cos co powali WIndows 7
    > na
    > glowe, a to sa pierdolki ktore mozna sobie zwyczajnie sciagnac z netu lub
    > kupic dodatkowo wersje komercyjne.
    ilife jest to pakiet multimedialny jak jak wspomnialem wczesniej zrobione
    przez ta sama firme dostarczany wraz z systemem.
    Zaleta tego tych "perdolek" jak to nazwales jest wlasnie integracja z
    systemem, pracujac na tym ma sie wrazenie ze to jest czesc systemu a nie
    jakies zewnetrzne komercyjne pierdolki z netu.

    > Mam wrazenie ze utknales na etapie 98. Ale oczywiscie, nie da sie tego
    > porownac -Windows ma po prostu rejestr i juz.
    Utknolem na windows XP sp3, z krotkimi epizodami na viscie oraz windows 7
    beta we wszystkich przypadkach windows utknely na rejestrze, dobrze ze
    zgadzasz sie ze mna.

    > ...a tu kliknac na instalatoa. Tez mi roznica.
    roznica poglega na tym, ze w przypadku osx instalacja programy przewaznie
    ogranicza sie to wypakowania lub przegrania pliku do jednego folderu z
    ktorego odpala sie aplikacje. Nie musze mowic jak smieca aplikacje
    instalowane w systemie windows od rejestru do tysiecy pliczkow.

    > Buhahaha, tos wymyslil argument.
    To jest kwestia moze i gustu, niektorzy wola poloneza i grzebanie w garazu
    ja wole wygodna jazde z automatyczna skrzynia biegow.

    > Spadlem z krzesla doslownie. To do obslugi Windows 7 trzeba byc
    > informatykiem? LOL.
    Nie mowie o trywialnych rzeczach ale bardziej o zarzadzaniu systemem.
    Znalesc interesujaca cie opcje w OSX to po chwilka, wpisujesz haslo"
    tworzenie kont" w wyszukiwarce panelu zarzadzajacego a system automatycznie
    podswietla ci mozliwe miejsca gdzie znajdziesz takie opcje.

    > Jesli rownie merytoryczne jak te wyzej to mozna Cie zabic smiechem. Sorry,
    > ale to co napisales to kompromitacja.

    feature-chart-showdown/

    > Przepraszam, ale czy sobie ze mnie jaja robisz czy co? Jestes makowym
    > fanbojem z klapkami na oczach?
    > co mi tu za smieci podsuwasz? Artykul z 2007 roku, dotyczacy Leoparda i
    > Visty? Mowa jest o Window7, przypominam, poza tym patrzac na finalowa
    > punktacje, to nawet jakiejs specjalnie wielkiem przewagi nad Vista sprzes
    > SP1 nie widze.
    Pracowales chociaz chwileczke na MAC-u bo jesli nie to ty sie
    kompromitujesz.