  • 11. Data: 2009-04-12 08:57:17
    Temat: Re: Czy jest coś takiego do kupienia - adaptery pamięci.
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

> [...]
    > urządzenia MOCNO specjalizowane, ale nie sądzę bo nie widzę motywów dla
    > jakich
    > takie urządzenie miałoby powstać
    >
    > Chodzi Ci o to aby zdjęcie zrobione aparatem było momentalnie widoczne na
    > monitorze? Nie ma. Od tego są kamery (pokazujące obraz z opóźnieniem,
    > które
    > jest zaniedbywalne i można ten obraz traktować jako rzeczywisty dla danego
    > momentu), aparat robiąc zdjęcie ma zrobić zdjęcie ładne i w dużej
    > rozdzielczości, a nie pobrać obraz i jak najszybciej przesłać do

    Zapewne chodziło mu o to by zdjęcie po zrobieniu możliwie szybko było do
    obejrzenia na monitorze,
    są takie rzeczy ale to raczej kwestia aparatu i oprogramowania do niego np
    Pentax K10D ma takie oprogramowanie, podłączasz przewodem USB i kontrolujesz
    aparat, a przynajmniej spust migawki z poziomu komputera, zaraz po
    zrobieniu, zdjęcie jest widoczne na ekranie, w oknie programu

  • 12. Data: 2009-04-12 19:43:14
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Jest coś takiego?

    Canony tak maja po prostu, na kablu USB i "Camera Window"

    --
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-04-12 20:44:46
    Od: Michał Pysz <p...@g...pl>