-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!news.samoylyk.net!tncsrv06.tnetconsulting.net!news.chmurka.net!.POSTED.c139-9
6.icpnet.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy jest
Date: Wed, 31 Aug 2022 11:16:17 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <ten8t1$ur2$2$Cav@news.chmurka.net>
References: <630b3cfa$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
<630cdf07$0$6211$65785112@news.neostrada.pl>
<teioja$889$1$Cav@news.chmurka.net> <tejohv$1uml$1@gioia.aioe.org>
<teka6i$76k$1$Cav@news.chmurka.net>
<1hip8fq5gi17d$.xovtaabx1r57$.dlg@40tude.net>
<tekqvi$bss$1$Cav@news.chmurka.net>
<abyutaiu1u34$.1b4g88ws2noga.dlg@40tude.net>
<teks1r$bss$2$Cav@news.chmurka.net>
<1...@4...net>
<tekvkk$kuq$1$Cav@news.chmurka.net>
<jbwebjdherl.198ob341zu00v$.dlg@40tude.net>
<tel1e8$lh6$1$Cav@news.chmurka.net>
<75yqbr2jc0gh.153g7pkz4u3ov$.dlg@40tude.net>
<temtb5$qai$2$Cav@news.chmurka.net>
<6vgq815y5df$.vnb5kyg0ti8c.dlg@40tude.net>
<ten602$ur2$1$Cav@news.chmurka.net>
<dye83r0h1er0$.1ufcav4murntn.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: c139-96.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 31 Aug 2022 09:16:18 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c139-96.icpnet.pl:85.221.139.96"; logging-data="31586";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.2.0
In-Reply-To: <dye83r0h1er0$.1ufcav4murntn.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: Avast (VPS 220831-0, 31.8.2022), Outbound message
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2706726
[ ukryj nagłówki ]W dniu 31-08-2022 o 11:02, J.F pisze:
>>> A mowie 70-120, tyle trzeba do wyprzedzania, nie "w miescie".
>>
>> Do wyprzedzania tym bardziej, zanim dana spalinowa Kona zredukuje bieg,
>> elektryk kończy wyprzedzanie.
>
> Bieg mozna zredukowac wczesniej.
W automacie nie bardzo.
>> 50 konny elektryczny Smart zrobi to lepiej niż dwa razy mocniejsze ice.
>> O takich bez turbo nawet nie wspominając.
>
> troche watpie, ale fakt - moc nominalna w elektrykach moze być złudna.
> Trzeba by ze stoperem w ręku ...
Nie - wystarczy się przejechać, żeby nie pisać takich bzdur jak Ty.
>
>> A już dla takiego od Zoe wzwyż, to będzie bułka z masłem.
>> Przejedź się kiedyś wreszcie jakimś, albo skończ ta pisaninę.
>
> Potem mi bedziecie mowic, ze zły wybrałem :-)
Nie będzie Ci trzeba nic mówić, bo będziesz koparę z ziemi długo
zbierał, a potem przestaniesz pisać bzdury.
>>> Kierowca uwaza, ze chce szybciej niz na prawym.
>>> Na prawym chwilowo nic nie ma
>>
>> Czyli od kogo szybciej?
>
> O tych, co sie na prawym mogą pojawic :-)
To jakieś opowieści z zakładu dla obłąkanych, czy o co chodzi?
>>>>> Przepis jest przepis
>>>> I o nim gadamy.
>>>
>>> Jakbysmy tak swięcie przepisow przestrzegali.
>>
>> O tym właśnie gadamy.
>> A ty znowu o czymś innym.
>
> Ty ignorujesz jedne, oni ten o prawym pasie.
O tym piszę.
Tym się różnię od kapelusznika, że ja nikomu w niczym nie przeszkadzam,
jeśli ktoś przestrzega wszystkich przepisów.
>
>>> Ale o co chodzi
>> O to chodzi, że kapelusz pamięta przepis o limicie, a o obowiązku ruchu
>> prawym pasem już nie.
>
> A nie mieszasz troche?
Nie.
To naczynia połączone.
> Kapelusz moze pamietac o limicie w wiosce z jednym (1+1) pasem ruchu.
> Moze pamietac na zwyklej krajowce poza wioską, choc 90 to juz bywa
> dla niego za szybko.
> Ale gdzie tam bedzie pamietal o limicie na autostradzie.
> A - w Poznaniu to chyba S jako obwodnica,
Nie.
S5 i A2 mają wspólny przebieg.
I status autostrady.
> No i moze pamietac na miejskiej arterii z 3 pasami, ale w miescie
> to ten srodkowy pas tak bardzo nie razi.
Tylko kapelusza.
>
>>>>> W kazdym badz razie sie nie dziwie, ze jezdza srodkowym ... sam wole
>>>>> srodkowy niz prawy :-)
>>>>
>>>> No właśnie.
>>>> A Policja w krzakach z radarmi stoi, zamiast takich debili tępić.
>>>
>>> Bez wiekszego znaczenia na drodze.
>>
>> Zdaniem takiego debila - być może.
>> Ale właśnie ich należy z dróg wyeliminować, od razu będzie to miało duże
>> znaczenie i jazda się poprawi.
>> Tyle tego tałatajstwa jest.
>
> Popatrz na USA. Kazdy jedzie swoim pasem, nie zmienia, i nikomu to nie
> przeszkadza.
A jesteś pewien, że przepisy tego zakazują?
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.22 11:26 r...@k...pl
- 31.08.22 11:27 r...@k...pl
- 31.08.22 11:35 J.F
- 31.08.22 11:53 Cavallino
- 31.08.22 12:30 J.F
- 31.08.22 12:50 Cavallino
- 31.08.22 13:02 J.F
- 31.08.22 13:13 Cavallino
- 31.08.22 13:14 Akarm
- 31.08.22 13:34 ąćęłńóśźż
- 31.08.22 13:37 ąćęłńóśźż
- 31.08.22 13:43 ąćęłńóśźż
- 31.08.22 13:57 J.F
- 31.08.22 14:09 J.F
- 31.08.22 14:23 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=