  • Data: 2003-03-07 22:07:32
    Temat: Re: Czy hit.gemius.pl jest problemem polskiego internetu?
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Mar 2003 20:17:01 +0000 (UTC) I had a dream that Jaroslaw Zielinski
    <j...@w...pl> wrote:
    >A możesz podać mi przykłady takich stron i nazwę i wersję przeglądarki
    >której używasz? Bo mi się nic tak katastrofalnego nie zdarzyło.

    Najprzeróżniejsze strony, choćby www.allegro.pl - tam gemius umieszczony
    w INNEJ sieci niż główna strona, jest pod KONIEC strony.
    Używam IE i najnowszej Mozilli (pod Linuxem).

    Choć proponuję EoT, bo ja nie zamierzam się męczyć na naprawianie tego
    badziewia, co to się wciska na wszystkie większe strony. W domu mam
    zablokowane gemiusy, więc nie zwracam na nie uwagi. Jednak czasem
    w jakiejś pracy nie mogę za bardzo ingerować w sieć i tam muszę wyczekiwać
    na te pieprzniki.

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.