  • Data: 2010-12-15 14:25:33
    Temat: Re: Czy faktycznie powinienem placic to OC?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    > On Wed, 15 Dec 2010 12:41:09 +0100, "DJ"
    > <d...@p...onet.pl>
    >
    > Skoro ich OC obowiązywało do 13 listopada, to oczywiste jest, że
    > nie
    > mają podstaw do żadania składki za okres, gdy nie obowiązywało.
    > Chyba, że coś pomieszałeś w opisie.

    Ty cos pomieszales :-)

    Jesli nabywca samochodu wypowie ubezpieczenie w ciagu 30 dni po
    zakupie, to OC obowiazuje jeszcze 30 dni od zakupu. I moze to
    wypasc ponad termin polisy.

    I niestety ustawa nie daje zadnej opcji.

    Pozostaje napisac grzeczny list do Hestii, ze przeciez uznalo sie
    dotychczasowa polise, po czym wypowiedzialo przed jej zakonczeniem
    i kupilo nową od jej konca.
    Tylko ze ustawa takiego trybu nie przewiduje, wiec jak sie Hestia
    uprze, to nalezy zaplacic.

    J.