    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy dostałem mandat słusznie ?
    Date: Wed, 17 Mar 2010 22:15:23 +0100

    Nostradamus w <news:hnr83d$csr$1@opal.icpnet.pl>:

    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > Kłamstwo. Poczytaj kodeks. Art. 1.

    > Kłamstwo. Zoabacz art.178 KK. Nic tam nie ma o drogach publicznych.
    > I nie czytaj szmatławców, a skoncentruj się na kodeksach.

    Art. 178. § 1. Skazując sprawcę, który popełnił przestępstwo określone w
    art. 173, 174 lub 177 znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem
    środka odurzającego lub zbiegł z miejsca zdarzenia, sąd orzeka karę
    pozbawienia wolności przewidzianą za przypisane sprawcy przestępstwo w
    wysokości od dolnej granicy ustawowego zagrożenia zwiększonego o połowę do
    górnej granicy tego zagrożenia zwiększonego o połowę.

    Art. 173. § 1. Kto sprowadza katastrofę w ruchu lądowym, wodnym lub
    powietrznym zagrażającą życiu lub zdrowiu wielu osób albo mieniu w wielkich
    rozmiarach,

    Czyli rowerzysta na kogo sprowadził tę katastrofę?

    Art. 174. § 1. Kto sprowadza bezpośrednie niebezpieczeństwo katastrofy w
    ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym,

    bezpośrednio? Na wykonujących czynności służbowe w ramach ryzyka zawodowego?
    Mogli się nie zbliżać, jeżeli nie było zagrożenia innych osób

    Art. 177. § 1. Kto, naruszając, chociażby nieumyślnie, zasady bezpieczeństwa
    w ruchu lądowym, wodnym lub powietrznym, powoduje nieumyślnie wypadek, w
    którym inna osoba odniosła obrażenia ciała określone w art. 157 § 1,

    Kto odniósł obrażenia i dlaczego? Dlaczego nie wspomniałeś o napaści na
    funkcjonariusza?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]